עידו שחר קיבל הערב (שני) את המקום בהרכב מכבי והחזיר בגדול. הקשר הצטיין עם צמד ובישול וסייע לקבוצה להשיג 1:5 מרשים על מכבי נתניה בחוץ. בסיום הוא גם דיבר עם כלי התקשורת וסיכם.

"התחושות מדהימות, חיכיתי לרגע הזה כל כך הרבה, עבדתי כל כך קשה בשביל זה", אמר שחר, "גם כשאתה פחות משחק אתה יוכל לקחת את זה לכיוון שלילי או חיובי. אני בכל אימון נמצא פה עם שחקנים אדירים ובזמן שפחות שיחקתי אמרתי שאני צריך ללמוד מהם כמה שיותר באימונים וזה מה שעשיתי ואני שמח שהצלחתי".

על כיבוש השערים שאולי למד דווקא מערן זהבי הוסיף: "גם ערן זו זכות אדירה לשחק איתו, גם באימונים כשאני עושה תנועה לעומק אני יודע שיימצא אותי. יש לו יכולות מדהימות ואני באמת שמח שהוא מצא אותי היום וכבשתי".

על כך שבעט את הפנדל לזכות מכבי סיפר: "לפני שבועיים אחרי גביע הטוטו הייתה לי שיחה קטנה עם רובי והוא אמר שהוא רצה להכניס אותי לפנדלים אבל לא יצא בסוף, אבל אני מרגיש טוב מאוד עם פנדלים מהעונה שעברה בקפריסין, בעטתי את הפנדלים, ואני מאוד שמח שהבקעתי".

על ההתאוששות של הקבוצה ולקראת המשך הדרך אמר לסיום: "אני חושב שגם הפגרה הקטנה שיתה לנו עשתה טוב לכולם, היום הקהל דחף אותנו בצורה מדהימה, הרים פה את האיצטדיון. אנחנו צריכים להמשיך את המומנטום הזה ואני מקווה שמול ב"ש נמשיך את זה עם הקהל האדיר שלנו".