אחרי שבפתיחת הערב אבא יעקב פרץ קיבל את הכבוד על הדשא כחלק מהמחווה לשחקני מכבי 1986/87 בהמשך הבן דור פרץ היה שותף בכיר ל-0:4 של מכבי על מכבי פ"ת הערב בבלומפילד. בסיום פרץ ג'וניור גם דיבר עם כלי התקשורת וסיכם.

"ערב נפלא. זה התחיל עם כבוד גדול לדור העבר ולשמחתי גם אנחנו עשינו ניצחון מעולה שיתן לנו פוש להמשך הדרך. ערב נהדר בסך הכל", אמר פרץ.

על המשחק של מכבי אמר: "הגענו בשיא האינטנסיביות, עם אגרסיביות וזה המשיך בשערים ויכולת התקפית ואני חושב ששחקנים שיחקו נהדר".

כשנשאל על התקופה האחרונה באופן אישי המשיך: "אני חושב שקבוצתית היה פה משחק ענק של כל השחקנים, וזה מה שמביא אותנו לנצח 0:4. אני לא מגדיר אותה תקופה, אלא מסתכל ממשחק למשחק, מאימון לאימון. המאמן עושה את ההחלטות שלו וזה מצוין, התאווררתי, זה עשה לי נפלא להמשך הדרך ואני מאוד שמח על זה".

על החזרה של מכבי והמצב בליגה הוסיף: "זו קלישאה אבל אנחנו מרוכזים במה שאנחנו עושים, אם נעשה את הכי טוב שלנו ממשחק למשחק נסיים איפה שאנחנו רוצים".

לקראת המפגש מול אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג אמר לסיום: 
"נסיים לנתח את משחק של היום ונתכונן לאולימפיאקוס. זו קבוצה שעד היום לא ראינו. יהיה משחק מעניין, זו קבוצה ברמה סופר גבוהה, בשלב כזה, נחכה ונראה".