מכבי תל אביב עשתה הערב (שבת) הרבה כבוד לקבוצה של 1986/87 כאשר במשחק המחווה למחזיקת הגביע ההיא הצהובים חגגו עם 0:4 גדול על מכבי פ"ת. בסיום המאמן רובי קין סיכם את ההופעה של שחקניו בבלומפילד. 

"נחמד להבקיע שערים, הופעה טובה. אני שמח ששמרנו על שער נקי וזה תמיד טוב", אמר קין, "אם אתה לא סופג יש יותר סיכוי לנצח, היינו צריכים לכבוש עוד. הייתי מאוכזב מחלק מהנבדלים, יותר מדי פעמים, זה מה שאמרתי לשחקנים במחצית, כי ב-0:2 הכל יכול לקרות. כשיש קו גבוה כזה צריך לתזמן את הריצות. עם המהירות של מילסון ודוידה היינו צריכים לחכות עוד שנייה. צריך לעשות את הדברים הקטנים האלה יותר טוב".

 

על כך שמכבי הייתה יכולה לשפר את הפרש השערים אפילו יותר אמר: "אני לא חושב על הפרש השערים, רק על לנצח את מה שלפני. כדורגל לא עובד ככה אנחנו מתרכזים בלנצח משחקים וזה הכי חשוב".

על ערן זהבי שחזר לכבוש גם בליגה אמר לאחר מכן: "הוא נראה חד, חזר לעצמו. היה טוב לראות את זה וגם ההופעה של דור פרץ, הוא חזר לעצמו. גם גבי ועידו (שחר) כמגן ימני. ידענו שאפשר לסמוך עליו שם".

לקראת המשחק מול אולימפיאקוס בקונפרנס ליג אמר לסיום: "זה משחק ענק, אנחנו יודעים את זה. זה אחד האתגרים הגדולים העונה, מול הקבוצה והשחקנים שיש להם. זה משחק ענק למועדון ונראה אם אנחנו יכולים לעשות שוב מה שעשינו באירופה עד כה. זה הישג ענק לשחקנים אבל לא נסתפק רק בזה, נרצה להפוך את זה למשחק קשה כמה שיותר עבורם".