ערב שכולו רטרו בבלומפילד. מכבי תל אביב אירחה את מכבי פתח תקווה במסגרת המחזור ה-24 בליגת ONE ZERO, כשלפני כן נתן המועדון כבוד עצום לקבוצת מחזיקת הגביע של עונת 1986/87 כשכל חברי הסגל עלו לכר הדשא לבושים במדי הרטרו שלאותה העונה וזכו לכבוד גדול מהאוהדים. 

וחזרה למשחק הליגה. המאמן רובי קין ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון באמצע השבוע על מכבי יפו בגביע המדינה. רועי משפתי שב להרכב של הצהובים בשער. עידו שחר, מתן בלטקסה, עידן נחמיאס ורוי רביבו פתחו בקו ההגנה. יוריס ואן אובריים, גבי קניקובסקי ודור פרץ פתחו בקישור. אושר דוידה, מילסון וזהבי פתחו בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה בבליץ על שערו של וולף שוערה של מכבי פ"ת. כבר בדקה ה-7 בסיומה בעיטה חופשית מתוך הרחבה שלא צלחה קניקובסקי בעט לשער פ"ת כדור שפגע בדור פרץ ונכנס. אבל השופט פסק על נבדל ופסל את השער.

שתי דקות חלפו ובסיומה של מפתרצת יפה של הצהובים אושר דוידה העביר ברוחב לזהבי שכבש מקרוב ורץ לחגוג עם בנו, רוי. 0:1 למכבי!

בדקה ה-27 מכבי הכפילה את התוצאה עם עוד מהלך התקפי פנטסטי עם כדור עומק נהדר של עידו שחר שהגיע לזהבי, שאחרי מספר פעמים שנתפס בנבדל הפעם חמק ממנו והחליט לפרגן לדור פרץ שכבש מקרוב. 0:2 למכבי!

בתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה התקפה נהדרת של הצהובים שהתלוותה בחילופי מסירות בין עידו שחר וגבי קניקובסקי הסתיימה בבעיטה של שחר שנהדפה על ידי וולף.

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית ללא שינויים בהרכב. מכבי המשיכה לנצל את משחק ההגנה הגבוהה של מכבי פ"ת וניסיונות  להשיג את השער השלישי על ידי אושר דוידה ורוי רביבו מהאגף נעצרו בכדורי רוחב לא מדוייקים.

בדקה ה-67 ערכה מכבי את החילוף הראשון שלה במשחק כשאושר דוידה יצא ובמקומו נכנס דן ביטון שהחלים מפציעה ארוכה.

זהבי יכול היה בדקה ה-69 להיות כבר עם שלושער אחרי שתי הזדמנויות בולטות שלו עם בעיטה מ-15 מטרים שחמקה מהקורה ונגיחה שנעצרה בידיו של וולף. גם עידו שחר דקה לאחר מכן יכול היה לכבוש את השלישי של הצהובים אבל וולף היה במקום להדוף בעיטה קשה של שחר.

בדקה ה-78 עידן נחמיאס הכניס כדור עומק פנטסטי לתורג'מן שחלף על פני וולף אבל הכדור שבעט מזווית קשה נדבק לקורה ונהדף לרגליו של מילסון שלא התבלבל ודייק לפינה ופנימה. 0:3 למכבי!

בדקה ה-80 ערך קין את החילופים האחרונים של מכבי: אופיר דוידזאדה וקיקו בונדוסו נכנסו על חשבונם של עידן נחמיאס ומילסון.

מכבי לא הפסיקה לחפש את הרביעי והפעם הגיע תורו של גבי קניקובסקי בדקה ה-84 אחרי בישול של דן ביטון. קניקובסקי התמקם נכון ברחבה וכבש מקרוב 0:4 למכבי!