העונה האירופית של מכבי הסתיימה הערב לאחר שהפסד 6:1 לאולימפיאקוס לאחר הארכה קבע מהפך בדרך ל-7:5 בסיכום שני משחקי שמינית גמר הקונפרנס ליג מול היוונים. בסיום ערן זהבי דיבר עם כלי התקשורת וסיכם את המשחק וגם את הקמפיין האירופי של הקבוצה. 

"זה אכזבה ענקית מבחינתנו", אמר זהבי, "הגענו לפה עם יתרון מאוד גדול אבל לא הופענו, הם שטפו את המגרש, לא הגענו ואי אפשר לספוג 6 שערים באירופה ולהמשיך להיות במפעל. זו היתה דרך ארוכה מהקיץ עד לפה, אם נסתכל על כל הקמפיין נוכל להסתכל עליו בגאווה אבל ברור שאנחנו מסיימים עם טעם מר. אין תירוצים".

כשנשאל על מה לא עבד הערב למכבי ענה החלוץ: "ספגנו שער אחרי 10 דקות, זה שיבש לנו את התוכנית, מילסון נפצע והדברים הלכו לרעתנו. חבל, היינו צריכים פשוט לא לספוג 3 שערים והייתה לי הרגשה שאנחנו קצת רוצים שהמשחק הזה ייגמר כמה שיותר מהר. אי אפשר לשחק ככה נגד אולימפיאקוס. חבל".

"באנו לא מספיק רעים, מפוקסים, מנצחים מאבקים ולצערי אי אפשר להיראות ככה", הוסיף, "אנחנו גאים בדרך שעשינו מהקיץ ועד עכשיו, זו היתה דרך ארוכה עם הרבה טיסות, בלי משחקי בית לאחרונה, זה היה בידיים שלנו וזה כל כך כואב".