מכבי תשוב מחר (ראשון, 20:00) לליגת ONE ZERO כשתארח את הפועל חיפה למשחק במסגרת המחזור ה-26, שיהיה גם האחרון בעונה הסדירה. יממה לפני דיבר המאמן רובי קין במסיבת העיתונאים לקראת המשחק. 

תחילה נשאל קין על ההתאוששות לאחר ההפסד לאולימפיאקוס ביום חמישי האחרון וענה: "אין מישהו יותר מאוכזב מהפסד ממני, אבל מה שאני יכול לעשות הוא להתאושש מהר. הייתי עם חוסן נפשי כשחקן והגעתי לאן שהגעתי, כך אני גם כמאמן מתחילת העונה. אני כן יכול לספר עד כמה אני גאה בשחקנים. אם נשים בצד את המשחק בחמישי, בהתחשב במצב שמתחילת העונה, הנסיעות, הכנה של 3 ימים כשחלק משחקנים חזרו לפה, חלק לא, ועדיין מ-14 משחקים, 10 ניצחונות, 2 הפסדים ו-2 תיקו, מעל 30 שערים אני חושב, אפילו לא משחק אחד בבית, שהאוהדים יחוו את המסע המדהים הזה. כן, זה נראה קצת אחרת בגלל התוצאה, ברור שאף אחד לא אוהב להפסיד אבל אני לא יכול להיות גאה יותר בשחקנים. אי אפשר להתעלם מכך, אי אפשר להתעלם מסטטיסטיקה, היא שם וכולם יכולים לראות אותה. אנחנו מאוכזבים מהתוצאה אבל זה המקום שבו צריך אופי ואישיות ויש לי זאת, גם לצוות ואני בטוח שלשחקנים שלנו. אם היו מבטיחים לי שבשלב הזה של העונה אזכה בגביע הטוטו, מקום ראשון בליגה בהפרש של 5 נקודות ואגיע לשלב אליו הגענו באירופה בפעם הראשונה בתולדות המועדון הייתי לוקח את זה"

"אני מתקדם מהר, תמיד יש עוד משחק מעבר לפינה, עוד משחק שאפשר לסדר בו את הדברים", הוסיף, "זה מה שאמרתי לשחקנים לאחר המשחק, תתקדמו מהר ככל האפשר. זה קשה, אני יודע, זה כואב לכולם אבל אי אפשר לקחת את העבודה הטובה שעשינו כדי להגיע לשלב הזה. אז כתפיים אחורה, ראש למעלה ותוכיחו לכולם שזו היתה מעידה מקרית".

על השאלה מה ירצה לראות במשחק הקרוב מהקבוצה אמר: "אופי, אישיות, כתפיים אחורה, להיות גאים במה שעשינו עד כה כי אי אפשר להתעלם מכך, בואו נילחם, נעשה את זה כולם ביחד, אוהדים, נצטרך את האוהדים מחר, בתקווה לאיצטדיון מלא, אנחנו צריכים את כולם מושכים לאותו כיוון. אנחנו לא יכולים לשנות את התוצאות אבל כן את מה שיקרה מעכשיו ועד לסיום העונה. ביחד".

על קח שמילסון הוחלף במשחק האחרון בשל פציעה: "כשהוא משחק הוא יכול למשוך 2 או 3 שחקנים וברור שכשהוא ירד זו היה אובדן גדול. הוא יכול לגרום לדברים לקרות, ברור שזה אובדן גדול. כשלא היה לנו אותו זה לא היה אותו דבר, אבל לכן שחקנים אחרים צריכים להתעלות".

על ההכנות להפועל חיפה בצל הלו"ז הצפוף אמר: "חזרנו רק אתמול, צריך להבין ששיחקנו 3 משחקי חוץ בשבוע, אז ברור שזה ישפיע על חלק מהשחקנים אבל אנחנו צריכים להיות חכמים ולרענן קצת. יש לנו פה צוות טוב ואנחנו צריכים לוודא שהשחקנים מקבלים טיפול מתאים ושיחזיר אותם. הם לא יהיו 100 אחוז כי הם בני אדם, אבל לחזור לרמה מסוימת ונעשה הכל כדי שזה יקרה".

על האפשרות לשינויים בהרכב הוסיף לסיום: "תראו רגליים טריות, לא נוכל לשנות הכל אבל לחלוטין יהיו רגליים טריות".