יממה לפני משחק החוץ המסקרן מול אולימפיאקוס (חמישי, 19:45) בשמינית גמר הקונפרנס ליג, דיבר הערב יוריס ואן אובריים על מה שמצפה לו ולחבריו במשחק הראשון מבין שניים נגד היריבה היוונית.

"זה משחק שונה, אווירה טובה, קבוצה טובה ואיכותית אבל מתחילת העונה אנחנו משחקים בכל משחק כדי לנצח. גם פה אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה. זה יהיה קשה, יש להם קבוצה טובה. יש להם חלוץ טוב מאוד, צד שמאל שלהם טוב ויש להם הרבה איכות אישית שנצטרך להתגונן מולה ולהיזהר ממנה".

ואן אובריים נשאל בהמשך האם משחקים שכאלה היו אחד מהגורמים להגעתו למכבי וסיפר: "כשראיתי את משחק החוץ באיינדהובן התרשמתי ולאחר משחק הבית גם. כשדיברתי עם שחקנים מפ.ס.וו הם התרשמו ואהבו את האווירה והקבוצה וזה עזר".

על החשיבות של מרכז השדה של מכבי מחר אמר: "במשחק הזה חשוב מאוד להגן על מרכז המגרש. הם אוהבים להגיע עם הרבה שחקנים לאמצע אז זה יהיה חשוב. נצטרך את כולם שיעבדו ביחד ולא רק את הקשרים במרכז".

לסיום נשאל על הזכרונות שלו מהמפגש מול אריס סלוניקי בעונה שעברה: "זה אמור להיות קשה יותר, מול אריס זה היה במוקדמות ועכשיו אנחנו בשמינית הגמר. נצפה למשחק קשה עם אווירה דומה לזו שהייתה מול אריס".