מכבי תל אביב תתארח מחר (חמישי, 19:45) באיצטדיון קראיסקאקיס כשתפגוש את אולימפיאקוס למשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג. יממה לפני מה שיהיה מבחינת מכבי המשחק בשלב המתקדם ביותר במפעל אירופי עד כה, דיבר המאמן רובי קין במסיבת עיתונאים בה התייחס למה שמצפה לו ולשחקניו בפיראוס. 

ואן אובריים: "אנחנו משחקים בכל משחק כדי לנצח"

על האיכות של אולימפיאקוס אמר קין: "עשינו שיעורי בית ואחנו יודעים יודעים שיש להם שחקנים איכותיים מאוד, יכולת אישית טובה. אני מכיר את פודנס מהמועדון שלי בעבר, וולבס, שחקן נהדר והם קבוצה טובה. כל קבוצה שאתה משחק מולה נותנת לך משהו שונה להתמודד איתו. זה מבחן גדול ומבחן שאני מצפה לו. כמאמן ושחקן אלה המשחקים שאתה רוצה להיות מעורב בהם".

על מאמן היריבה חוסה לואיס מנדליבר שמונה לתפקיד לפני כחודש אמר: "מאז שהוא הגיע הוא פתח טובץ מאמן טוב מאוד עם הרבה ניסיון. עד כה הוא עשה עבודה טובה ויש לי תמיד כבוד לכל המאמנים אז אני מצפה לפגוש אותו מחר".

כשנשאל עד כמה הוא נרגש לפני מה שנחשב למשחק במעמד מיוחד ויוצא דופן ענה: "אני מאושר לייצג את המועדון בשלב הזה, אבל עבורי זה אותו דבר אם אני משחק בליגה, בגביע, אני אף פעם לא חושב על המצב אלא על מה שלפניי. זה משחק שאתה רוצה להיות מעורב בו אבל מבחינה רגשית אין הבדל. ברור שיש הבדל ביכולת ובאיכות אבל אנחנו מוכנים לזה".

על האמונה של השחקנים בעצמם הוסיף: "כשחקן אתה צריך הלך רוח שלא משנה מי ניצב מולך – אתה יכול לנצח אותו. היה לי את זה כשחקן, גם מול קבוצות טובות מאיתנו ואנחנו חייבים להאמין בזה. אני רואה קבוצה שיכולה להגיע לכל משחק להילחם ויכולה לנצח משחקים".

לסיום נשאל קין על התמודדות עם חלוץ היריבה איוב אל-קעבי ואמר: "אנחנו יודעים שהוא חלוץ מצוין, אנחנו צריכים להיזהר ממנו אבל גם משחקנים אחרים. יש להם הרבה שחקנים שיכולים לשנות את המשחק בכל רגע, אנחנו צריכים להתרכז בהוראות שיועילו לקבוצה. אם נדאג משחקן אחד שחקנים אחרים יוכלו לגרום לנו בעיות".