צמד נהדר של ערן זהבי עזר הערב (חמישי) למכבי להשיג 1:4 בלתי נשכח על אולימפיאקוס במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר הקונפרנס ליג. החלוץ דיבר בסיום, אך למרות התוצאה הנהדרת ביקש לא להיסחף לקראת הגומלין בשבוע הבא. 

"זאת תוצאה טובה, אפשר להגדיר אותה טובה מאוד למשחק חוץ, אבל כלום לא נגמר. אנחנו רוצים ליהנות מהרגע, אחר כך בסרביה יש גומלין. היה מאוד קשה, אווירה טובה, קבוצה טובה, השגנו תוצאה טובה, אבל אסור לחגוג יותר מדי, לא ללכת אחורה, לשחק עם אומץ. עשינו משחק טוב ותוצאה מצוינת".

"כל משחק ברמות האלה הוא מאוד מיוחד, אנרגטי, יש אמוציות, אצטדיונים מדהימים, קהל, צריך ליהנות מהרגע. היו רגעים שהיינו צריכים לסבול יחד ולצאת למעבר. כולם נתנו אקסטרה וזה בא לידי ביטוי במגרש. אני מאושר".

כנשאל על התקופה שעברה עליו אמר מספר 7: "אני לא רוצה להסתכל על זה אישית, הקבוצה סבלה וגם אני לא הייתי בטופ שלי. היו המון משחקים, עייפות, חוסרים, עומס לא רגיל, אין ספק שסבלנו כקבוצה. בכדורגל אתה טוב כמו החברים שלך, הם היו מצוינים היום ואני הייתי רק הרגל המסיימת".

"מילסון עשה את הפעולות כמו שהוא יודע ואני סיימתי כמו שאני רגיל, באמת היו המון שחקנים שהקריבו מלא, חילצו כדורים וחיפו אחד על השני, אמר, "כשעושים את הדברים האלה אז גם הדברים הנוצצים מגיעים. מגיע קרדיט ענק לכל הקבוצה, הקהל היה מדהים, נתנו תצוגה יותר טובה ממה שנתנו על המגרש. לראות את הסרטונים מהעיר נתן אנרגיות, הם היו בשיא. אנחנו מאוד מאושרים שהם באו וראו משחק הקרבה וגדול שלנו. כל אחד שהיה על המגרש עשה הכול ואני מאוד שמח".