משחק מדהים בפיראוס הסתיים הערב (חמישי) עם 1:4 גדול של מכבי על אולימפיאקוס, שהעניק מקדמה משמעותית לרובי קין ושחקניו בשמינית גמר הקונפרנס ליג. בסיום המאמן סיכם את ההצגה הצהובה ביוון. 

"מבחינת תוצאה זה טוב אבל אסור להיסחף, זו רק המחצית", אמר קין,
"אנחנו צריכים להישאר מפוקסים ולצפות למשחק הבא. זו קבוצה טובה מאוד עם הרבה איכות. הדרך בה שיחקנו בחצי הראשון גרמה להם הרבה בעיות. שוב, זו רק המחצית הראשונה".

"שיחקנו בצרה דומה נגד גנט", הוסיף, "שיחקנו נכון טקטית, ידענו שנוכל למצוא כיסים ועשינו את זה עם גבי ודור, יוריס חיבר הכל וידענו שניצור להם בעיות עם מילסון ודוידה וזה היה המקרה. אני אמשיך להגיד שצריך להישאר עם רגליים על הקרקע, יש עוד משחק". 

על התפקוד של עידו שחר כמגן ימני אמר המאמן: "חשבתי על זה תקופה, ידעתי שהוא יכול לשחק שם וחיכיתי לרגע המתאים. הוא היה צריך לצבור דקות קודם, בעמדה הזו אתה צריך להיות בכושר. הוא כזה בחור צנוע, הוא יכול לשחק בקישור וכמגן. כששיחק בקפריסין הוא הצטיין בדרבי וחשבתי על זה, ידעתי שהוא יכול לשחק שם".

לאחר מכן התייחס לערן זהבי: "מעולם לא פיקפקתי בו. לכל חלוץ יש רגעים שדברים פחות הולכים אבל היתה לי תחושה שהוא חוזר, מאז משחק הגביע אנחנו רואים את הביטחון שלו. הוא הראה הרבה מנהיגות, הוא שחקן קבוצתי, יש לו מאבק עם דור וזה מה שאני רוצה. ערן משחק, דור משחק וכל אחד צריך להיות מוכן".

על התמיכה הנהדרת מ-1,500 האוהדים שליוו את מכבי אמר: "האווירה הייתה מדהימה, הם שרו, תמכו בקבוצה. אם אנחנו רוצים להצליח, בין אם זה בגביע או בליגה אנחנו צריכים את כולם. ביחד ועם אמונה במה שאנחנו עושים, ככה הרבה דברים טובים יוכלו לקרות". 

לסיום אמר קין: "אמרתי לשחקנים שאם לא נאמין שאנחנו יכולים לנצח אז אין לנו סיכוי. זה מה שאנחנו צריכים לעשות גם בשבוע הבא, אנחנו רוצים לשחק ולהבקיע שערים, אבל שוב זו רק המחצית הראשונה".