פריויו

אחרי הניצחון על אולימפיאקוס ביום חמישי האחרון, מכבי תל אביב חזרה הערב (ראשון) לליגה והתארחה אצל בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-25 בליגת ONE ZERO.

המאמן רובי קין בחר לבצע מספר שינויים בהרכב שניצח 1:4 את היוונים בשמינית גמר הקונפרנס ליג כאשר הפעם מתן בלקטסה, דן ביטון ודור תורג'מן פתחו במקום אנריק סבוריט, אושר דוידה וערן זהבי. הנרי אדו נכלל לראשונה בסגל הקבוצה והחל את המשחק על הספסל הצהוב. 

ההרכב המלא: רועי משפתי, עידו שחר, מתן בלטקסה, עידן נחמיאס, רוי רביבו, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, מילסון, דן ביטון ודור תורג'מן. 

מחצית ראשונה

4 דקות מהפתיחה מכבי ייצרה איום ראשון על השער אחרי שקרן של קניקובסקי הגיעה לראש של בלטקסה אבל הנגיחה שלו פיספסה את המסגרת במעט. 2 דקות לאחר מכן גם המארחת סיכנה אחרי שיונה נותר חופשי ברחבה, אבל משפתי יצא טוב ועצר אותו. השחקנים של קין המשיכו להציג כדור התקפי ובדקה ה-12 היו קרובים מאוד לכיבוש אחרי שביטון הגביה נהדר לרחבה, נחמיאס נגח טוב אבל השוער סילבה הציל שער.

הקצב המהיר נמשך ושתי דקות לאחר מכן שועה הגיע לאחד על אחד מול משפתי אבל בעט החוצה ממצב טוב. הירושלמים המשיכו ליזום ובדקות הבאות גם הגיעו למצבי בעיטה של יונה וחורחלי אבל משפתי היה עירני והצליח להדוף את הכדורים החזקים שלהם. מהעבר השני דור פרץ ביצע פעולה טובה בדקה ה-26 וסיים עם בעיטה לשער ממרחק אבל השוער היה במקום. 

רגע לפני ההפסקה (45) מכבי יצאה להתקפה מתפרצת מהירה עם ביטון, ששלח את תורג'מן לרחבה, החלוץ הוכשל על ידי אורי דהן ומכבי קיבלה פנדל. ביטון היה האיש שלקח אחריות ושלח פנדל מושלם לרשת. 0:1 למכבי. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה קין ביצע חילוף כאשר דוידה נכנס במקום מילסון. בדקה ה-50 ביטון הכניס עוד כדור טוב לרחבה, רביבו נגח אבל זה לא היה מדויק. בדקות המשחק הפך להיות סגור יותר כאשר מכב מאפשרת לבית"ר להחזיק בכדור בלא מעט דקות ומנסה לצאת למתפרצות על המהירות של תורג'מן ודוידה. 

בדקה ה-69 בית"ר הצליחה לסכן עם בעיטה של זסנו אבל זה חמק החוצה. מיד לאחר מכן קין רענן את השורות עם חילוף כפול כאשר ואן אובריים וקניקובסקי פינו מקום לקארצב ואדו, שערך הופעת בכורה במכבי. 13 דקות לסיום מכבי ביצעה עוד חילוף כפול כאשר הפעם זהבי וגולסה נכנסו על חשבון תורג'מן ופרץ. 

בית"ר המשיכה לחפש את השיוויון ובדקה ה-82 מיכה שלח את מוזי לרחבה אבל הבעיטה שלו לא הייתה מדויקת והמשיכה החוצה. הלחץ של המארחת גבר ובדקה ה-87 ג'ורג' קיבל כדור בתוך הרחבה אבל בעט מזווית אלכסונית החוצה.