אחרי ההצלחות העצומות בשנים, קרן מכבי תל אביב (ע"ר) ואחים לסמל מתאחדים שוב לטובת מי שצריך אותנו ויוצאים לדרך עם פרויקט גיוס חבילות מזון לפסח המתקרב. השנה החלטנו להקדיש את הפרויקט לערן פריימן ז"ל, אוהד הקבוצה שהיה מתנדב ותיק באחים לסמל. ערן נפטר בחודש אוקטובר האחרון באופן מפתיע.

לתרומה לחצו כאן

כדי להצליח במשימה אנחנו צריכים אתכם איתנו. הצטרפו עכשיו לפרויקט "עושים טוב בצהוב" ויחד נדאג שאף אחד לא יישאר רעב בחג. זו ההזדמנות להזכיר כי רק בשנה שעברה ההירתמות שלכם הביאה לגיוס סכום שיא של יותר ממליון ₪ (!!!), שבעזרתם יותר מ-5,000 משפחות זכו לארוחת חג בפסח ובראש השנה. השנה אנחנו מגיעים לשבור את השיא כשהמטרה היא אספקת ארוחה חמה לחג למספר גדול אפילו יותר של משפחות!

איך תורמים?

אנחנו קוראים לכם להצטרף אלינו ולהיות שגרירים צהובים – ואפילו לזכות בפרסים! השגרירים שיגייסו הכי הרבה תרומות לטובת הפרויקט יזכו בפרסים שווים במיוחד להצטרפות לחצו כאן

החל מיום ראשון (24/03) בשעה 10:00 ועד ליום חמישי (28/03) יימשך גיוס הכספים  לטובת רכישות חבילות המזון לחג לנזקקים. רוצים לעזור? מצוין! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להיכנס ללינק הבא ולבחור כיצד וכמה אתם מעוניינים לתרום.

לתרומה לחצו כאן

בשלב הבא נקיים יום אריזות מזון מיוחד שיתקיים באיצטדיון בלומפילד (הפרטים המלאים יפורסמו בהמשך).