בשבת בערב כולכם מוזמנים לערב שיכלול נוסטלגיה לצד המשך המאבק בצמרת הליגה, כשמכבי תארח את מכבי פ"ת במסגרת המחזור ה-24 בליגת ONE ZERO. דמיינו, מוצאי שבת, בלומפילד מלא, שחקני סגל מחזיקת הגביע לעונת 1986/87 ביציע והסגל של רובי קין שנלחם על כל נקודה על הדשא. התפאורה תהיה נהדרת ואתם לא רוצים לפספס את זה. אז עצרו שניה ותקראו את כל מה שאתם צריכים לדעת לקראת המשחק.

שבת אמרנו? אמרנו. אתם יודעים מה הכי מטעה במשחקים בשבת? שכולם חושבים שאין תנועה וההגעה לאצטדיון תהייה מהירה. אז… מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים.

רגע רגע, עוד לא שריינתם לעצמכם מקום בערב המרגש שצפוי לנו? אז זה הזמן כי לא נותרו כמעט מקומות. אז לחבר שעוד לא עשה את זה – זה הזמן! ניפגש בבלומפילד ונשמע אתכם!

חברי FOREVER חוזרים לשנות ה-80!

שימו לב חברי FOREVER. גם במשחק בשבת תוכלו ליהנות ממתנה שמיועדת רק לחברי מועדון האוהדים ותמתין לכם בעמדה שמול שער 2. החל מ-17:30 אתם מוזמנים להגיע ולהתפנק ממספר פריטים שיחזירו את חלקכם לאייטיז.

מרימים לסגל מחזיקת הגביע לעונת 1986/87!

הגעתם לאצטדיון? מעולה. אל תתמהמהו והיכנסו כי עוד לפני עליית השחקנים למשחק כולנו ניתן כבוד ענק לשחקנים שניצחו את אחד ממשחקי גמר גביע המדינה הגדולים בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי. תתחילו לשנן את השמות שלא תתבלבלו!

הרטרו מחכה לכם בחנות הרשמית בבלומפילד!

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). ולא סתם פריטים – מחולצת הרטרו של עונת 86/87 ועד לג'קט שחובה בכל בית ואפילו תחפושות רטרו לילדים לקראת פורים.