מכבי תל אביב תחל בשבת (20:00) את הפלייאוף העליון שתארח את בני סכנין במסגרת המחזור ה-27 של ליגת ONE ZERO. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את מכבי מהיציע אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני.

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

מגיעים ברכבת הקלה לבלומפילד

שימו לב שהרכבת הקלה תפעל עוד לפני שריקת הפתיחה וגם לאחר סיום המשחק, זה הזמן לתכנן את ההגעה לאצטדיון באמצעותה. כל הפרטים על שעות הפעילות של הרכבת תוכלו למצוא באתר דנקל.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. 

פעילות לחברי FOREVER

חברי FOREVER, קבלו עוד סיבה להקדים את הגעתכם וכניסתכם לאצטדיון. לפני המשחק יוקרן על המסכים באצטדיון שאלת הפרס שתקנה לאחד מכם פרס שווה במיוחד – ג'קט רטרו 1986/87. תהיו מוכנים עם הפלאפון שלא תפספסו את ההזדמנות לזכות!

הרטרו חזר למלאי!

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). שימו לב: חלוצות וג'קטי הרטרו חזרו למלאי! 

בנוסף מחכה לכם שני מבצעים שווים עד ליום ראשון הקרוב (תקף בחנות הרשמית בבלומפילד ובחנות האונליין): 

• חולצת שוער רטרו במחיר מבצע – 99 ש״ח בלבד.
• ⁠תלבושת רטרו שוער/שחקן לילד במחיר מבצע – 89 ש״ח בלבד.

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!