מכבי תל אביב תארח ביום ראשון (20:00) את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת ONE ZERO. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את מכבי מהיציע במשחק האחרון של העונה הסדירה אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני.

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

מגיעים ברכבת הקלה לבלומפילד

שימו לב שהרכבת הקלה תפעל עוד לפני שריקת הפתיחה וגם לאחר סיום המשחק, זה הזמן לתכנן את ההגעה לאצטדיון באמצעותה. כל הפרטים על שעות הפעילות של הרכבת תוכלו למצוא באתר דנקל.

האתגר של פיצה פרגו וטילטיל

מגיעים למשחק? כדאי מאוד שתדעו שטילטיל יחכה לכם עם מגשי פיצות בעמדות המיוחדות של פיצה פרגו מחוץ לשערים 7-8. מה צריך לעשות כדי לזכות? פשוט לעבור בהצלחה את אתגר הבקבוק, שיפנק אתכם בפיצה במתנה. אז הקדימו הגעתכם וחפשו את טילטיל ופיצה פרגו!

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. 

אל תפספסו: התחפושת שלכם בפורים הקרוב

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11).

בנוסף פתרנו לכם את כל כאבי הראש לקראת פורים עם תחפושת רטרו רשמית לילדים, אותה תוכלו לרכוש בחנות בבלומפילד ובחנות האונליין.  

קו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!