מכבי תנסה להשיג מחר (חמישי, 22:00) את הכרטיס לרבע גמר הקונפרנס ליג כשתארח את אולימפיאקוס במשחק הגומלין של שמינית הגמר. הערב (רביעי) ערכה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר אנריק סבוריט לקראת המשחק שיתקיים בסרביה.

מכבי תגיע למשחק עם יתרון 1:4 מהמשחק הראשון ביוון אך סבוריט הבהיר שכולם לא גמור: "אנחנו יודעים מה הפוטנציאל של אולימפיאקוס, אנחנו יודעים שעשינו תוצאה טובה אבל לפעמים זה גם יכול לגרום לדברים רעים. אנחנו מרוכזים במשחק שלנו ואנחנו רוצים לנצח את המשחק הזה".

על סגנון המשחק הצפוי של היריבה וכיצד מכבי תגיב ענה: "הם יצטרכו לקחת סיכונים, אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו, נשחק בבית פחות או יותר אז אנחנו צריכים להחזיק בכדור, לשחק את הכדורגל שלנו, להתקיף ולכבוש שערים, לנסות לעשות דברים דומים כמו במשחק הקודם. אם נעשה את זה אני מאמין שנוכל לנצח".

על כך שמכבי תשחק מחוץ לישראל הוסיף: "אני יכול רק להודות למי שהגיע, אני יודע שאלה זמנים קשים. אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק שלנו, זה חשוב מאוד למועדון".

על חשיבות המשחק גם מבחינתי כרגע שיא במכבי ובקריירה בכלל אמר: "כן, אני חושב שזה מיוחד. אחרי 5-6 שנים במועדון, זה חשוב לי ולמועדון, והזדמנות גדולה להעפיל ולהראות שהמועדון עובד טוב, עם צוות ושחקנים מאוחדים וזו הזדמנות טובה להראות את הכדורגל שלנו".

לסיום התייחס סבוריט גם לכבוד שמביא הקמפיין של מכבי העונה לכדורגל הישראלי: "אני תמיד אומר שקבוצות כמונו, מכבי חיפה, ב"ש, בית"ר, עובדות קשה ולפעמים צריך גם קצת מזל כדי להראות לעולם שהכדורגל הישראלי יכול להגיע לרמות האלה".