מכבי תארח מחר (חמישי, 22:00) את אולימפיאקוס למשחק הגומלין במסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג. הצהובים יגיעו למשחק עם יתרון 1:4 בעקבות הניצחון במפגש הראשון ביוון ויממה לפני דיבר המאמן רובי קין במסיבת העיתונאים לקראת ההתמודדות שתיערך בסרביה. 

תחילה נשאל קין על כך שרבים אולי חושבים שהמפגש כבר הוכרע אבל הבהיר: "אני לא חושב ככה. אולימפיאקוס קבוצה ברמה גבוהה מאוד, עם שחקנים איכותיים שיכולים לפגוע בנו. חשוב שכולם יהיו מרוכזים, אם אנחנו חושבים שזה גמור אז תהיה לנו בעיה גדולה. הבהרתי את זה לשחקנים ברגע שהמשחק הסתיים, לעולם אל תחשבו כך, אנחנו צריכים להגיע ולהאמין שאנחנו יכולים לנצח כפי שאנחנו תמיד מאמינים וזו המנטליות שאנחנו מנסים להביא לפה, זו המנטליות שלי. אני מצפה למשחק".

על כך שהמאמן היריבה עשוי לבצע שינויים אמר: "ברור שנסתגל למצב כשנראה את המשחק, אני לא יודע מה המאמן שלהם יעשה, לכן בדקות הראשונות ננתח את המצב ומה הם מנסים לעשות ונצטרך להסתגל למצב. בכל הקשור לאיך שאנחנו רוצים לשחק, זה לא משפיע עלינו".

על העמידות שהראתה הקבוצה במשחק בפיראוס אמר קין: "חוסן היא המילה שהייתי משתמש בה, הראנו רוח לחימה ונחישות לא רק לכבוש שערים אלא גם להגן, זה לא רק לבהקיע שערים. הראינו רצון אמיתי כקבוצה, ביחד, ואני ממשיך להגיד את זה מהיום הראשון שלי פה, כשאתה פועל ביחד כקבוצה אתה יכול להשיג הרבה דברים וזה היה המקרה בשבוע שעבר, ונצטרך את זה גם מחר. להיות חסרי רחמים מול השער ובכל דבר, אם זה בהגנה או בכיבוש שערים".

לקראת סיום נשאל קין האם האמין שהקבוצה יכולה להגיע למקומות כל כך גבוהים וענה: "אני ממשיך להגיד כשאתה מאמין במשהו אתה יכול להשיג אותו, אני עדיין חושב שיש עוד בקבוצה הזו, הם יכולים לעשות עוד. זה תלוי בי ובצוות שלי להמשיך לדרוש זאת כל הזמן, כל יום באימון, להציב סטנדרטים גבוהים ואם נוכל לעשות את זה נוכל להשיג דברים. אנחנו לא רוצים להוריד את הרגל מהגז עכשיו. זה המסר שלי".