אחרי הניצחון הגדול על אולימפיאקוס ביום חמישי האחרון, מכבי תשוב מחר (ראשון, 20:30) לליגה כשתתארח אצל בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני ערכה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה דיבר המאמן רובי קין לקראת המשחק בטדי. 

קין נשאל תחילה על ה-1:4 המרשים על אולימפיאקוס בשמינית גמר הקונפרנס ליג ואמר: אני ממשיך להגיד שאתה צריך להאמין, זו השיחה שהייתה לי עם השחקנים לפני המשחק. אתה תמיד צריך להאמין שאתה יכול לנצח את היריבה, אם לא אז למה לשחק? כשהייתי שחקן תמיד האמנתי כך, בין אם הייתי השחקן הטוב בעולם או לא זו הייתה המנטליות שאני מנסה להעביר לשחקנים. זו הייתה הופעה טובה, אם נעשה את הדברים הנכונים ונשחק בדרך הנכונה אני יודע שאנחנו יכולים לנצח משחקי כדורגל".

על המעבר בין המשחק האחרון למפגש מול בית"ר שאולי נחשב קל יותר על הנייר הבהיר: "אין דבר כזה משחק קל, ראינו בליגה הזו שקבוצות הקשו עלינו מאוד. אני לעולם לא מגיע למשחק במחשבה שזה יהיה משחק קל. אני מאמין שגם השחקנים שלי, ואם הם יעשו זאת הם לא ישחקו".

על זמן ההתאוששות הקצר היחסית הוסיף: "זה מה שיש. אני לא מתלונן, ולא התלוננתי מעולם. לכן יש לנו סגל רחב, זה המקום שאנשים שלא שיחקו אולי יקבלו הזדמנות. אנחנו צריכים לוודא שכולם בריאים ומוכנים למשחק הבא. כשחקן אתה רוצה להמשיך לשחק, כשאתה מנצח אתה רוצה להמשיך את המומנטום".

לסיום נשאל על מצבו של דריק לוקאסן ועידכן: "אני מאמין שהוא יעשה כמה דברים היום, הוא לא יהיה מוכן למחר אבל אני חושב שהוא מתקרב".