"עברנו טלטלה לא קטנה ביום חמישי וחשבנו שזה ישפיע אבל המאמן עשה שינויים, נתן הזדמנות לשחקנים יותר רעננים להתמודד עם הסיטואציה הזו וזו היתה הדרך הנכונה לצאת מזה", אמר קארצב, "הוכחנו שיש על מי לסמוך גם בחוץ, אנחנו קבוצה ונהיה לכל אורך הדרך הזו ביחד, בטוב וברע, ניסינו לשכוח מהמשחק הזה כמה שיותר מהר, אנחנו לומדים מהטעויות ואני שמח שהיינו מוכנים ולמרות הפיגור המהיר שנקלענו אליו ידענו לסיים את המשחק ולקחת אותו לכיוון שלנו. אחרי הפגרה נתכונן לפלייאוף ונגיע הכי מוכנים שאפשר".

על התחרות על מקום בהרכב בכלל ועם יוריס ואן אובריים בעמדת הקשר האחורי בפרט סיפר קארצב: "אני רוצה את ההצלחה של הקבוצה לפני הכל, כמובן שאני לא שם את ההצלחה שלי בצד, אני מאמין בדרך שלי ואני אעבוד קשה כדי להשיג את המקום שלי. יוריס מגיע לו, אני חושב שעם ההופעה טובה שעשיתי, לפחות ממה שהרגשתי, עדיין אין סיבה לבוא ולעשות השוואה ביני לבין יוריס, אני לא יכול להחליף אותו כרגע אבל אני מאמין שאמשיך לעבוד קשה ולא אוריד את הרגל מהגז. אני חושב שהתחרות הזו טובה לנו, אנחנו גם בחברות טובה אחד עם שני, תומכים אחד בשני. גם לפני המשחק הוא אמר לי רק מילים טובות ואני אחרי משחקים גם אומר לו, אנחנו בקשר ממש חיובי. אני אחכה להזדמנות שלי ואני מאמין שהיא תגיע ואנחנו יכולים לשחק גם ביחד".

על התפתחות העונה והמצב בטבלה אמר לסיום: "יש מומנטומים בכדורגל ובתקופה האחרונה נקלענו לסיטואציה לא קלה, חיפה נכנסו לזון חיובי, אני חושב שזה התאזן עכשיו לכיוון שלנו. מפה אנחנו נמשיך ונצמח עוד ועוד, נאסוף כמה שיותר נקודות. נכנסים לפלייאוף עכשיו, זה כבר משחקים נגד הטופ של הליגה וכל משחק משמעותי וכל נקודה משמעותית. נהיה ביחד, נעבוד קשה ואני מאמין שנגיע למטרה הסופית שזו האליפות".