מכבי ת״א ׳שחר׳ נכנעה לבני סכנין במסגרת המחזור ה-24 בליגת העל לנוער. צ׳ינימירים גודוין העלה את סכנין ליתרון מוקדם (6). אגם חנון (32) ועידו עולי (פ׳, 58) הפכו את התוצאה. אחמד טאהא (פ׳, 75) וגודוין (81) החזירו את היתרון לסכנין.

מחצית ראשונה
מכבי פתחה עם האיום הראשון של המשחק. בדקה ה-3 אורי עזו מצא את יהודה בלאי על סף הרחבה שבעט אל המסגרת אך עבד יאסין קלט את הכדור.

בדקה ה-6 של המשחק סכנין עלתה ליתרון. צ׳ינימירים גודוין נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט אל הפינה הרחוקה והכדור נכנס פנימה.

בדקה ה-10 הצהובים כמעט וחזרו אל המשחק. אורי עזו חדר אל הרחבה ומסר כדור רוחב טוב אל הרחבה, מוחמד טאהא המשיך בנגיעה אל המסגרת אך שוב יאסין הצליח להדוף את הכדור.

בדקה ה-18 עידו עולי המשיך את ההתקפה של מכבי אל האגף השמאלי שם הוא מצא את בלאי. הקשר בעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה אך הכדור יצא החוצה.

בדקה ה-25 סכנין הגיעה למצב מסוכן. יוסף גרה חדר אל הרחבה ובעט בעוצמה אל השער, רועי עמדי הגיב טוב ועצר את הכדור שהלך אל השער.

בדקה ה-28 מוחמד טאהא בעט כדור טוב אל המסגרת, אך שוב יאסין הדף לקרן והציל שער בטוח.

בדקה ה-32 מכבי חזרה אל המשחק. אגם חנון הצליח לחטוף את הכדור להגנת סכנין, ולהכנס אל הרחבה ולבעוט אל המסגרת, הכדור נבלם אצל יאסין וחנון המשיך את הריבאונד פנימה. מכבי השוותה ל-1:1.

מחצית שניה
בדקה ה-51 סכנין כמעט וכבשה שער נוסף. הרמה מהאגף השמאלי הגיעה אל גודוין שנגח אל המשקוף.

דקה לאחר מכן הצהובים יצאו למתפרצת שהסתיימה בבעיטה אל הפינה הימנית של עזו, יאסין הדף לקרן.

בדקה ה-58 הגיע המהפך של הצהובים. מכבי קיבלה כדור מ-11 עונשין לאחר שהגנת סכנין ביצעה עבירה על אגם חנון. עידו עולי בעט את הפנדל פנימה. 1:2 למכבי.

בדקה ה-75 סכנין השוותה את התוצאה ל-2:2. שופט המשחק קבע כי עלי חטיב הכשיל את גודוין ברחבה, אחמד טאהא כבש את הפנדל.

בדקה ה-81 סכנין עלתה ל-2:3. גודוין נשלח בכדור עומק אל תוך הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שנכנס פנימה.

בדקה ה-83 עידו עולי שחרר בעיטה מסף הרחבה שפגשה את הקורה. בסיום התוצאה נשארה 2:3 לסכנין.