מכבי ת״א ׳שחר׳ חזרה אל מסלול הניצחונות אחרי 0:3 על מ.ס. אשדוד במסגרת המחזור ה-26 בליגת העל לנוער. הצהובים פתחו את המשחק עם שער מהיר של יהודה בלאי (2), עידו עולי הכפיל את התוצאה (30) ועמית צור כבש את השלישי (43).

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק עם שער מהיר. כבר בדקה ה-2 של המשחק מכבי עלתה ליתרון 0:1 בזכות שער של יהודה בלאי. אגם חנון הצליח לחטוף את הכדור במרכז המגרש ולמסור ליהודה בלאי שמתוך הרחבה בעט את הכדור פנימה.

בדקה ה-12 של המשחק מכבי כמעט והכפילה את התוצאה אחרי שתי הזדמנויות טובות. המצב הראשון החל במרכז, עידו עולי מצא את בלאי בצד השמאלי של הרחבה, החלוץ חלף על פני מגן ובעט לפינה הקרובה אך לירן דיין הדף את הכדור לקרן. כדור הקרן הורם לרחבה ורוי ז׳רזבסקי נגח את הכדור למשקוף.

בדקה ה-26 אשדוד הגיעה למצב מסוכן. אורי מלכה קיבל את הכדור מחוץ לרחבה, הוא בעט אל הפינה הימנית ושליו סעדיה ירד טוב והציל את הכדור.

בדקה ה-30 מכבי הכפילה את התוצאה. כדור רוחב של עמית צור הגיע אל עידו עולי שבעט כדור אלכסוני מדויק אל הרשת. 0:2 למכבי.

בדקה ה-43 זה כבר 0:3 למכבי. עמית צור נשלח בכדור עומק, הוא השתלט על הכדור, התנער מהמגן ובעט בעיטה חזקה שהלכה פנימה.

מחצית שניה
עשרים הדקות הראשונות של המחצית השניה נפתחו בצורה שקולה כאשר שתי הקבוצות לא איימו על השער.

בדקה ה-67 אשדוד חזרה לאיים על השער. אליה טהון בעט כדור אלכסוני מחוץ לרחבה שהלך סמוך לחיבורים והחוצה. עד לסיום המשחק שתי הקבוצות לא איימו על השער באופן מסוכן והתוצאה נשארה בסיום 0:3 למכבי.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, דניאל טישלר, איתי מלמה, עלי חטיב (בן גרמה – 73), עמית קרדי, רוי ז׳רז׳בסקי (נג׳ואן חטיב – 83), רועי מגור (ליאור משנסקי – 67), עידו עולי, עמית צור (מוחמד טאהא – 67), יהודה בלאי ואגם חנון (אורי עזו – 83).