מכבי תל אביב תמשיך בקרוב (שני, 20:30) את הפלייאוף העליון כשתארח את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-28 של ליגת ONE ZERO. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את מכבי מהיציע אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני.

צובעים את בלומפילד בצהוב

המשחק הקרוב הוא אחד המשחקים הגדולים שיש לכדורגל הישראלי להציע וכמיטב המסורת עשרות אלפי אוהדים ימלאו את יציעי בלומפילד. רגע לפני, יש לנו בקשה קטנה: כולם מגיעים בצהוב! 

בין אם זו חולצת משחק, טי שירט או קפוצ'ון – תדאגו שהם יהיו בצבע צהוב. זו ההזדמנות שלנו ליצור אווירה מחשמלת, מראה יוצא דופן ביציעים ולדחוף את הקבוצה לעבר המטרה. 

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

מגיעים ברכבת הקלה לבלומפילד

פעילות הרכבת הקלה תתוגבר לטובת האוהדים המגיעים למשחק. הרכבת תפעל עוד לפני שריקת הפתיחה וגם לאחר סיום המשחק, זה הזמן לתכנן את ההגעה לאצטדיון באמצעותה. כל הפרטים על שעות הפעילות של הרכבת תוכלו למצוא באתר דנקל.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. שימו לב: המועדון יעמוד לדין בגין קריאות גזעניות שנשמעו במשחק הגביע מול מכבי פ"ת. קריאות אלו או שירים אחרים בעלי אופי גזעני עלולים להוביל להורדת נקודות. כמו כן, גם התנהגות בלתי הולמת או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. בואו נדחוף את מכבי לניצחון במגרש ולא להפסד ביציע. 

האתגר של פיצה פרגו וטילטיל

מגיעים למשחק? כדאי מאוד שתדעו שטילטיל יחכה לכם עם מגשי פיצות בעמדות המיוחדות של פיצה פרגו מחוץ לשערים 7-8. מה צריך לעשות כדי לזכות? פשוט לעבור בהצלחה את אתגר הבקבוק, שיפנק אתכם בפיצה במתנה. אז הקדימו הגעתכם וחפשו את טילטיל ופיצה פרגו!

מבצע לוהט בחנות!

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). שימו לב: חלוצות וג'קטי הרטרו חזרו למלאי! 

לכבוד המשחק מחכה לכם מבצע שווה במיוחד עד יום שלישי ה-09/04 (תקף בחנות הרשמית בבלומפילד ובחנות האונליין) במסגרתו תוכלו להנות מ-40% הנחה ברכישת כל קולקציית האימון והייצוג של מכבי ( לא כולל חולצות פולו כחול ולבן).

הקו הצהוב – מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!