שי ביצע שירות מילואים מלא ולא היה מפספס כמעט בכלל מילואים. ב- 07.10.2023, עם פרוץ המלחמה, שי כבר היה לאחר שיחרור מהשירות אך כשראה את הגזרה שנפלה על המדינה והעם שלו היה לו ברור שהוא מגיע להלחם בשביל המדינה שכל כך אהב.

הוא שירת בפלוגה ב' של גדוד 8202 וכל חברי הפלוגה מספרים ששי היה הבן אדם הכי מצחיק בה עם לב ענק שתמיד דאג להרים את המצב רוח. היה לו מאוד חשוב שלכולם בפלוגה יהיה טוב ושתהיה אחדות פלוגתית.

חבריו מספרים שבמהלך המלחמה היה שר את השירים של מכבי והדביק אותם בחלק מהם. תמיד היה לו צעיף של מכבי תל ומדבקה בווסט הלוחם שלו של ארגון האוהדים.

ב-22.01.2024, במהלך פעילות במרחב החיץ בגזרת כיסופים, מחלקתו של שי חטפה טיל נ״ט לעבר הבתים ששהתה בהם וכתוצאה מכך המבנים קרסו. באירוע זה נפלו 21 לוחמים ז״ל וביניהם שי.

לפעילות יצא שם עם הצעיף של מכבי ולאחר הפיצוץ נמצא הצעיף בין ההריסות. שי היה אוהד מסור של הקבוצה, אהב אותה כל כך ועד השנייה האחרונה היה מכבי.

בצד המשפחתי שי היה האח השטותניק במשפחה. הוא נולד בתל אביב וגדל בשכונת תל כביר. הוא היה הבן הצעיר לאחר 3 אחיות ותמיד הוא היה מאחד את כל המשפחה ויוזם פגישות משפחתיות יחד.

שי היה האוזן הקשבת תמיד, דאג להצחיק את כל המשפחה ולדאוג לשמחתה. הוא היה הדוד האהוב על כל האחיינים שלו, ליווה אותם בכל רגע חשוב בחייהם, בכל משך השירות הצבאי שלהם ומעבר לכך. הוא לקח אותם למשחקים של מכבי והסביר להם מהי אהבה באמת. הוא תמיד דאג לשמח אותם, להצחיק אותם ולאהוב אותם. הוא העריץ את האחיינים שלו. הם היו הכל בשבילו – ושי היה הכל בשבילם.

והייתה עוד אהבה, אבל לא סתם אהבה – אהבה מטורפת. לאהבה הזו קוראים בארי ואופיר ביטון חיון. לשי היו שני ילדים שהיו אהבת חייו, הוא תמיד דאג להגיד ולהפיץ שהוא האבא שלהם והיה לו משפט קבוע שאמר – ״האבא של בארי ואופיר״. גם את בארי ואופיר לימד את השירים של מכבי מגיל צעיר מאוד והם תמיד היו שרים את השיר “אוהב, אוהב, אוהב”.

אנחנו תמיד נזכור אותו, ננציח אותו ולא נשכח אותו. איבדנו את היקר לנו מכל.

תודה רבה על הזכות להיות אמא שלו, אישתו, אחותו, ילדיו, אחייניו וחבריו מכל תחנות החיים.

נזכור אותך לעד אהוב שלנו💛