מכבי תל אביב תמשיך בשבת הקרובה (17:00) את הפלייאוף העליון כשתארח את הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-30 של ליגת ONE ZERO. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את מכבי מהיציע אז הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני. 

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. 

פעילות פסח לחברי FOREVER!

חברי FOREVER, קבלו עוד סיבה להקדים את הגעתכם וכניסתכם לאצטדיון. לפני המשחק, החל מהשעה 15:00, תוכלו לחפש את האפיקומנים של FOREVER מסביב לאצטדיון. מצאתם? גשו עם האפיקומן לעמדת FOREVER ליד החנות בשער 13 ושם יחכו לכם פרסים שווים במיוחד. 

מבצעי יום משחק לוהטים

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). 

בנוסף, לכבוד שעת הצהריים המוקדמת, סידרנו לכם מבצע שווה במיוחד במסגרתו תוכלו להנות מ-50% הנחה על כל הכובעים בחנות בבלומפילד ובחנות האונליין). אם זה לא מספיק אז זו גם הזדמנות אחרונה לרכוש את פריטי קולקציית החורף הרשמית של מכבי במחירים מיוחדים!

 

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!