לאחר הניצחון במחזור הקודם 1:3 על הפועל חיפה, מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את הפועל ת״א במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל לנוער. מאמן הקבוצה, מיכאל זנדברג, ביצע מספר שינוי אחד בהרכב הקבוצה מהמשחק האחרון כאשר ליאור משנסקי חזר אל ה-11 הפותחים.

הרכב הקבוצה: שליו סעדיה, דניאל טישלר, איתי מלמה, עלי חטיב, עמית קרדי, ליאור משנסקי, רוי ז׳רז׳בסקי, עידו עולי, עמית צור, יהודה בלאי ואגם חנון.

מחצית ראשונה
המשחק יצא לדרך. שתי הקבוצות פתחו את המשחק באופן שקול. מכבי לחצה גבוהה אבל התקשתה להשתלט על הכדור בעוד הפועל ניסתה למצוא את הפרצות בהגנת הצהובים אך ללא הצלחה.

בדקה ה-20 כדור קרן של הפועל תל אביב מצד ימין נהדף אבל לא מספיק טוב ושחקני הפועל ניצלו ערבוביה על מפתן הרחבה בסיומה הפועל עלתה ליתרון 0:1 משער של גיא מיכאלי שכבש מקרוב.

2 דקות לאחר מכן התקפה של הצהובים הסתיימה בספק עבירה ברחבה על אגם חנון אבל השופט הורה להמשיך. בדקה ה-26 הפועל תל אביב זכתה בכדור חופשי מ-16 מטרים והפעם שוער הצהובים היה במקום. שתי דקות, בדקה ה-28, לאחר מכן זה כבר לא עזר ואחרי חטיפת כדור בחצי המגרש של מכבי התקפת האדומים סיימו עם כדור ברשת מרגליו של מיליארדו אסרט. 0:2 להפועל.

רגע לפני השריקה למחצית בדקה ה-45 שוב טעות בהגנת הצהובים הובילה לשער שני במשחק של מיליארדו אסרט שלא התקשה לכבוש מקרוב. 0:3 להפועל.

מחצית שנייה

המחצית השנייה יצאה לדרך ללא שינויים בהרכב. מכבי נראתה טוב יותר במחצית השנייה ובעשר הדקות הראשונות גם אגם חנון וגם מוחמד טאהא כמעט ומצאו את השער המצמק.

בדקה ה-83 עידו עולי ניצל הזדמנות ברחבת הפועל ומתוך הרחבה בעט מדוייק לפינה וצימק את התוצאה ל-1:3 בכך גם קבע את תוצאת המשחק.