מכבי תל אביב תסגור בשבת הקרובה (18:30) את העונה כשתארח את מכבי בני ריינה במסגרת המחזור ה-36 והאחרון של ליגת ONE ZERO. אם אתם מאלה שיעשו את הדרך לאיצטדיון בלומפילד כדי לדחוף את מכבי מהיציע הנה כל מה שאתם צריכים לדעת לפני. 

מומלץ מאוד להקדים את הגעתכם לאיצטדיון. כמות האוהדים עלולה ליצור עומסים בדרך לבלומפילד ובסביבתו, כך שחשוב שתתכננו הגעה מוקדמת וכך תבטיחו שתימנעו מעיכובים בשל פקקים בכבישים ותורים בכניסות ליציעים.

טקסי הוקרה לייני וסבוריט

בעקבות הודעתו על פרישה, המשחק הקרוב יהיה האחרון של שרן ייני כקפטן הקבוצה. בסיום המשחק נכבד את ייני בטקס הוקרה מרגש שייערך באיצטדיון. אליו הצטרף אנריק סבוריט שהודיע גם הוא כי יעזוב את המועדון בסיום העונה וגם ממנו ניפרד כראוי לאחד הזרים הגדולים ששיחקו במכבי. 

בנוסף, בסיום המשחק הקבוצה גם תקיים לעיניכם את הקפת האליפות שכל כך חיכינו לה – אז כבר עכשיו שריינו לכם זמן בלו"ז! 

עוד קודם לכן נקיים את אחד הטקסים היפים של מכבי כאשר במחצית המשחק יעלו קבוצות אקדמיית הנוער להקפה המסורתית על הדשא בבלומפילד. 

מתחם חוויתי לחברי FOREVER

חברי FOREVER קבלו עוד סיבה מעולה להקדים את הגעתכם לאצטדיון. מתחם חוויה לכל המשפחה יחכה רק בשבילכם מחוץ לשער 7 ובו אינספור מתקנים שיעסיקו את הקטנים וגם הגדולים עד שריקת הפתיחה. אז מגיעים עם הכרטיס המיוחד שיישלח לכם ונהנים. 

אנחנו מזכירים שלכל אחד מאיתנו יש אחריות על מעשיו ובכוחו לסייע להצלחה של מכבי. התנהגות בלתי הולמת ביציעים, גזענות, או שימוש באמל"ח ופירטוכניקה עלולים להוביל לקנסות כבדים, הורדת נקודות והרחקה מהמגרשים. כמו כן, פריצה לדשא נחשבת עבירה פלילית ועלולה להוביל לעונש כבד של הפחתת 10 נקודות ממאזנה של מכבי. בואו ננצח על הדשא, ונימנע מהפסד ביציע. 

מבצע יום משחק לוהט

250 מטר רבועים של כל הפריטים הכי מכביסטים שיש יחכו לכם בחנות הרשמית של מכבי באצטדיון בלומפילד (בין שערים 13 ל-11). 

בנוסף, סידרנו לכם מבצע שווה במיוחד במסגרתו תוכלו להנות ממבצע יום משחק שווה במיוחד ( בחנות בבלומפילד ובחנות האונליין) של 1+1 על כל קולקציית האימון והייצוג הרשמיות של מכבי! 

הקו הצהוב: מספר הוואטסאפ של מכבי – 0506144555

שירות למענכם האוהדים: בכל משחק של מכבי, החל מ-3 שעות לפני השריקה, נציגינו יהיה זמינים עבורכם ויענו על כל שאלה בנוגע למנויים, כרטיסים או כל עניין אחר הנוגע להגעה לאיצטדיון במספר הבא – 0506144555. כל מה שאתם צריכים הוא להכניס אותנו לרשימת אנשי הקשר שלכם ואנחנו כבר נהיה שם בשבילכם. יאללה מכבי!