מכבי תל אביב יצאה למשחק חוץ בדוחא נגד בני סכנין במסגרת המחזור ה-32 בליגת ONE ZERO. הצהובים הגיעו למשחק אחרי שהפער בצמרת הטבלה הצטמצם ל-4 נקודות מהשנייה מכבי חיפה. המטרה של רובי קין ושחקניו הייתה ברורה ערב המשחק נגד חיפה – להחזיר את הפער ל-7 נקודות.

המאמן פתח בהרכב זהה לזה שפתח במשחק נגד בני ריינה. רועי משפתי פתח בשער כשלפניו רוי רביבו, רז שלמה, אנריק סבוריט ואופיר דוידזאדה. יוריס ואן אובריים אמנם שב לסגל הקבוצה אחרי הניתוח שעבר בברכו, אבל עדן קארצב המשיך לקבל קרדיט במרכז הקישור. לצידו של קארצב פתחו גם גבי קניקובסקי ודור פרץ. מילסון, דוידה וזהבי השלימו את חוליית ההתקפה.

למעלה מ-1900 אוהדים ליוו את הצהובים למשחק בדוחא.

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק שכבר בדקה ה-3 דויד המצא את הרשת אבל הקוון הניף את הדגל לנבדל מוצדק. בדקה ה-15 סכנין ייצרה איום ראשון על השער לאחר התקפה מתפרצת ובעיטה של חורי אבל הדיפה גדולה של משפתי מנעה שער. 3 דקות לאחר מכן מכבי הגיעה להזדמנות טובה אחרי שדוידה הוציא לזהבי שנותר פנוי כ-15 מהשער אבל בעט מעט מעל המשקוף. 

בדקה ה-24 מכבי קיבלה פנדל לאחר שקניקובסקי הוכשל ברחבה אבל לאחר התערבות של שופטי המסך ההחלטה של השופט אוראל גרינפלד בוטלה. 11 דקות לאחר מכן סכנין הגיעה להזדמנות מסוכנת אחרי שמשפתי יצא מחוץ לרחבה והרחיק כדור עם הראש, זה הגיע לחוגי שבעט במהירות ממרחק אבל סבוריט היה במקום והציל כמעט מקו השער. 

בתוך תוספת הזמן של המחצית מכבי היתה קרובה מאוד לכיבוש. בפעם הראשונה הרמה של דוידזאדה מצאה את הראש של פרץ שהסתנן לרחבה אבל נגח ממצב קורץ החוצה. דקה לאחר מכן פרץ עצמו חדר לרחבה והוציא רוחב טוב, קניקובסקי המשיך בנגיעה אבל הצלה של השוער אבו ניל מנעה שער. 0:0 במחצית.

מחצית שנייה

מכבי המשיכה את התנופה גם לפתיחת המחצית השנייה ובדקה ה-53 גם הצליחה לעלות ליתרון. צד ימין של מכבי היה אחראי על המהלך אחרי שרביבו פרץ נהדר לרחבה עם מבצע אישי מרשים, העביר למרכז ורביבו שלח בימין לקורה ופנימה. 0:1 למכבי. 

השחקנים של קין המשיכו לחפש את השער ובדקה ה-59 הגיעו לעוד הזדמנות נהדרת אחרי שקניקובסקי הציב את מילסון במצב טוב ברחבה אבל הבעיטה שלו הלכה לידיים של השוער. בדקה ה-62 המשחק קיבל תפנית אחרי אחרי שבהחלטה גבולית מאוד השופט הוציא כרטיס צהוב שני למילסון, שהותיר את מכבי בעשרה שחקנים לחצי השעה האחרונה. 

סכנין ניצלה את היתרון המספרי ובדקה ה-67 הצליחה להשיג את השיוויון. כדור קרן עלה לרחבה וחילו התרומם ומטווח קרוב נגח לרשת. 1:1. קין הגיב לחסרון המספרים עם חילוף כפול כשבדקה ה-75 יונס מלדה ומתן בלטקסה החליפו את זהבי ודוידה. 

בדקה ה-76 סכנין כבשה שער לאחר עוד התקפה מצד שמאל בסיומה תאג'י דחק מקרוב לרשת אבל השער נפסל בשל נגיעת יד במהלך מקדים. דקה לסיום מכבי הצליחה לייצר התקפה מסוכנת אחרי שקניקובסקי הגביה לרחבה, פרץ נגח מ-10 מטרים אבל לא מצא את המסגרת.