מכבי תל אביב נפרדה הערב בתיקו 1:1 עם בני סכנין וב-10 שחקנים אחרי הרחקתו של מילסון. כשהפער בצמרת צומצם ל-5 נקודות וערב המשחק נגד מכבי חיפה המאמן, רובי קין, סיכם את התיקו בדוחא.

"אנחנו היינו קרובים גם לנצח את המשחק", סיכם המאמן רובי קין את המשחק. "לאור הכרטיס האדום שספגנו והתחושה שהכל היה נגדנו אז הנקודה הזו היא מאוד חשובה. אני שמח שאתם אומרים שמבחינתכם הכרטיס השני היה קל מידי. שני הכרטיסים נגד מילסון היו קלים מידי. גם הראשון וגם השני במיוחד השני. מילסון הוא אחד מההיילייטס של הליגה הזו. כל הפאולים נגד מילסון לא היו עם כרטיס צהוב לסכנין גם הפאולים על דור פרץ. מנגד השחקן הכי מרגש בליגה קיבל שני כרטיסים צהובים קלים. אני בטוח שפה כולם רוצים שהשחקנים הטובים יהיו בליגה צריך לדעת גם לשמור עליהם".

על התקרית בסיום המשחק אמר: "לא ראיתי אף פעם מאבטח שמיועד לשמור על השחקנים שתופס בצוואר שחקן. משהו חייב להעשות בנידון. אני לא מבין למה אנחנו צריכים לדבר על דברים כאלה או על השופטים במקום לדבר על כדורגל טוב".

"אני חושב ששלטנו במשחק וכבשנו שער נהדר", המשיך קין. "אז ספגנו את שני הכרטיסים הצהובים ושחקן שהורחק. איזה משחק מחכה בשבת עם מכבי חיפה. אם היית אומר לי לפני כמה חודשים שנהייה עם חמש נקודות הפרש בשלב הזה של העונה הייתי לוקח את זה בשתי ידיים. לפעמים יש מצבים שאין לך שליטה בהם. היינו בשליטה אבל היה מי שלקח את זה מהשליטה שלנו"