מכבי השיגה הערב (שבת) ניצחון יקר על מכבי חיפה – 0:1 במשחק העונה בסמי עופר. הצהובים הגדילו את הפער בפסגה ל-8 נקודות כאשר נותרו רק עוד 9 בקופה ובסיום דור פרץ סיכם במסיבת עיתונאים.

"מהרגע הראשון הראינו לאיזו מטרה הגענו. בראש היה לנצח לא להוציא תיקו", אמר פרץ, "הגישה מהדקה הראשונה היתה נהדרת, האגרסיביות ולשמחתי זה התבטא בתוצאה. אנחנו שמחים מהרגע, ניצחון חשוב פה על מכבי חיפה, אבל יש לנו עוד עבודה. זה עוד לא נגמר ועד שלא נזכה באליפות באופן רשמי זה עוד לא הזמן לחגוג".

על ההופעה ההגנתית המרשימה של מכבי הוסיף: "משחק ההגנה הוא קבוצתי. אין אשמים כשקורות טעויות, זה חלק מהקבוצה. עשינו משחק הגנה מושלם היום, היינו שם לקפוץ על כל כדור ולא נתנו להם את הצ'אנס חוץ מקינדה בסיום. אנחנו יכולים להיות מאוד גאים בעצמנו על היכולת, על הנכונות לנצח כל מאבק ולקחת את זה קדימה להמשך".

פרץ גם נשאל עד כמה ההשפעה הנוכחות של מיץ' גולדהאר וג'ק אנגלידיס ואמר: "אני לא יודע, אנחנו בכל משחק עושים את הכי טוב שלנו. זה שהם פה זה רק מעצים את זה שאנחנו רוצים לנצח בשביל עצמנו, בשבילם. בשביל מיץ' שזה מגיע לו, שכל השנים הוא משקיע ככה. לשמחתי זה מה שקרה היום".

לסיום נשאל על משמעות הניצחון בסמי עופר: "משמעות ענקית לנצח פה ולתת לאוהדים אושר בחזרה הביתה. נצטרך להמשיך לעשות את העבודה שלנו. כל משחק חשוב לנו, כשנבטיח את זה אז נחגוג ותראו את זה מספיק".