אחרי הניצחון על מכבי חיפה במחזור הקודם, מכבי תשוב בשבת (20:30) לאיצטדיון בלומפילד ותארח את הפועל באר שבע במסגרת המחזור ה-34 של הפלייאוף העליוון של ליגת ONE ZERO. הבוקר (חמישי) דיבר המאמן רובי קין במסיבת עיתונאים לקראת המשחק. 

קין נשאל על כך שמכבי תוכל להבטיח את האליפות עם ניצחון במשחק הקרוב ואמר: "אני לא חושב על האליפות אם להיות כן. אני חושב רק על ב"ש ואיך נוכל לנצח, זה הדבר היחיד שאני חושב עליו, עם אותה מנטליות ורצון לנצח את המשחק. אני תמיד חשוב על המשחק הבא, אני תמיד אומר את זה מתחילת העונה, זה לא השתנה. מה שיהיה יהיה. יש לנו משימה בשבת לנצח את ב"ש בבית וזה הדבר היחיד שאני חושב עליו, וגם השחקנים צריכים לחשוב כך".

על השאלה האם הקבוצה ירדה לקרקע לאחר הניצחון בסמי עופר אמר: "כן, וידאתי שזה יקרה".

על ההכנות לב"ש הוסיף: "אני מכין את עצמי כמו לאורך כל העונה. ב"ש קבוצה טובה מאוד. הם בגמר הגביע וזה לא עניין שלי, העניין שלי זה המשחק בשבת ואיך יהיו לנו פתרונות לנצח אותם. בזה אני מתרכז".

על מצב כישרותו של ערן זהבי עדכן קין: "הוא בסדר, אין בעיות". לאחר מכן נשאל גם על מצבם של אופיר דוידזאדה ואנריק סבוריט וענה: "נראה היום".

לאחר מכן נשאל קין האם הוא מזהה דמיון בינו כשחקן לזהבי וענה בחיוך: "אני הייתי טוב יותר. הוא מקצוען אמיתי, בגילו להמשיך ולכבוש שערים זה הישג מדהים והוא לעולם לא בורח ממצבים. הוא החמיץ פנדל אבל הבקיע אחד קריטי לפני. זה מה שהוא עושה כל העונה. הוא נהדר לצוות, אליי, לקבוצה. צריך אנשים מנוסים ומנהיגים, גם שרן, סביב הקבוצה והוא מדהים וצריך לשחקנים כאלה בסביבה. אני תמיד אומר שהשחקנים צריכים לנהל את חדר ההלבשה. יש לנו שחקנים כאלה, גם סבו, יוריס הופך לכזה, צריך את זה בכל חדר הלבשה".

לסיום התייחס קין לכך ששחקנים שהגיעו לקבוצה בינואר סייעו לה במאני טיים של העונה: "זו הסיבה שהבאנו שחקנים, מגיע קרדיט לחבר'ה פה שזיהו אותם. אמרתי כל העונה שנצטרך את השחקנים, ואמרתי לשחקנים שיהיה זמן שאתה לא משחק אבל יהיה זמן שתצטרך להיות מוכן כי תקבל הזדמנות. יוריס שיחק טוב מאוד ונפצע ואז עדן הגיע ועשה עבודה טובה מאוד. מתן גם, רז, יונס. כלם תרמו עד כה אבל אנחנו עדיין צריכים אותם, יש עוד 3 משחקים. חשוב שכולם יהיו מוכנים, בכדורגל דברים יכולים להשתנות מהר מאוד".