מכבי סגרה הערב (שבת) את עונת 2023/24 בסטייל כשניצחה 0:2 את בני ריינה במשחק במסגרת המחזור האחרון של ליגת ONE ZERO שנערך בבלומפילד. בסיום המשחק נפרדה האלופה גם משרן ייני ואנריק סבוריט והמאמן רובי קין סיכם את הערב המרגש שעבר על הקבוצה. 

"זו היתה רכבת הרים, אני עומד פה אבל בלי התמיכה של הצוות זה לא היה אפשרי", אמר קין, "זו היתה עונה ארוכה וכשהגעתי לכאן הגעתי כדי לזכות באליפות, ברור שאני שמח מאוד".

על השאלה מה היה הכי מאתגר ענה: "דיברתי עם השחקנים לפני המשחק ואמרתי שהכי קשה זה להשאיר אנשים בחוץ. זה היה הכי קשה, אני לא אוהב את זה אבל זה חלק מהתפקיד. יש פה מקצוענים אחד אחד, שמתאמנים קשה ולהשאיר אותם בחוץ זה הכי קשה".

על האליפות של מכבי אמר: "לכן הגעתי, זה היה מאתגר אבל זה הטבע שלי, נהנתי. ברור שזה תמיד מהנה כשאתה מנצח וזה תמיד עוזר. זו היתה עונה טובה ומגיע קרדיט לשחקנים".

עוד סיפר קין על העונה הקשה שעברה על מכבי: "החלק המאתגר היה להיות רק 3 ימים עם השחקנים באירופה, הם פה ואנחנו שם, איזה עוד מאמנים עוברים דבר כזה. זה נתן לי הרבה ניסיון, השגתי ניסיון של 10 שנים בעונה אחת. שוב, כל הקרדיט לשחקנים כי הם שיחקו את המשחקים אחרי הכנה של 3 ימים בלבד".

על עתידו במועדון אמר: "הבהרתי שבסיום העונה נשב עם המשפחה ועם מיץ' ועם כולם. זה יקרה, ברגע שנקיים שיחות אתם תדעו".

על התרשמותו מהליגה בישראל אמר לסיום: "היו עליות וירידות, זו ליגה תחרותית עם שחקנים טובים מאוד. היה לי מזל לאמן קבוצה טובה מאוד, ניסיתי לבוא ולפה ולשחק כדורגל אטרקטיבי ואני חושב שעשינו את זה ולכן זכינו באליפות".