ערן זהבי סיים הערב (שבת) את העונה כמלך השערים של ליגת ONE ZERO כשכבש בניצחון 0:2 על בני ריינה והגיע ל-20 שערים וסיים בראש הדירוג המבקיעים יחד עם דין דוד שכבש גם הוא כמות זהה. בסיום מספר 7 סיכם את העונה של מכבי. 

"קודם כל הכי חשוב לנו התואר הקבוצתי, הכל נראה הרבה יותר טוב כשכולם משתתפים בשמחה. שמעתי גם על מלכות השערים, הבנתי שזה יחד עם דין באותו מספר, ואני מאוד שמח וגאה".

על העונה של מכבי הוסיף: "אני מאוד גאה, עמדנו במשימה הזו, עשינו את זה ביחד. אלה היו שנתיים קשות ומאתגרות, הרבה עליות וירידות. אני מאוד מאושר ושמח והכי חשוב שהצלחנו להחזיר את האליפות לתל אביב, הקהל שלנו היה מדהים העונה, עברנו משברים ביחד, גם צוות זר שהיה איתנו בכל דבר, היה שיח מאוד פתוח ואני מאוד שמח וגאה על הדרך שעשינו".

כשנשאל על עתידו ענה: "היום נחגוג, נצא לכמה ימי חופש עם המשפחה שלי ונראה מה יצפון לנו העתיד. קשה לי לצאת בהצהרות, אקח כמה ימים ונראה לאיזה החלטות נגיע".

על הרצון לכבוש כמה שיותר שערים הערב אמר: "תודה לכל השחקנים, המאמנים, כל כך רצו את זה בשבילי ולפעמים כשרוצים יותר מדי הכדור לא נכנס. תודה גדולה להם כי בלעדיהם זה לא היה יכול לקרות".