מכבי תל אביב ׳שחר׳מכבי נתניה ׳שלומי׳ 1:3 (נוער)
לאחר שתי תוצאות תיקו בשני המחזורים הראשונים, קבוצת הנוער השיגה את ניצחון הבכורה במסגרת ליגת העל לנוער (מחזור 3). הצהובים עלו ליתרון במחצית הראשונה בזכות צמד שערים של הקשר מחוף השנהב, פארפה גויאגון. במחצית השנייה רווה אסייג כבש את השלישי לזכות מכבי כשלקראת הסיום נתניה הצליחו לצמק את התוצאה בזכות שער של עמית יעקב. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

מ.ס.ע אשדוד ׳ז׳ילבר׳מכבי תל אביב ׳עודד׳ 2:3 (נערים א׳)
לאחר פגרה ארוכה של משחקי נבחרת הנערים קבוצת נערים א׳ של המועדון חזרה אל כר הדשא. החניכים של אורי דוד פגשו את היריבה מאשדוד למחזור הפתיחה של הליגה. הצהובים הובילו את המשחק במחצית הראשונה בזכות שני שערים של דור תורג׳מן ואביב פלס. המחצית השנייה הייתה מלאה באירועים, 4 כרטיסים אדומים עבור שחקני מכבי, 2 כרטיסים אדומים לשחקני אשדוד ועוד 2 כרטיסים אדומים למאמני אשדוד. כל אלו הובילו ל-3 שערים של הקבוצה המארחת עד הסיום.

מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳בית״ר טוברוק, 2:1 (נערים ב׳)
קבוצת נערים ב׳ של המועדון אירחה בשבת הקרובה את בית״ר טוברוק במסגרת המחזור ה-4 של הליגה. למרו שליטה על כר הדשא, הצהובים נקלעו לפיגור של 2 שערים במהלך המשחק. ליאור אלוני הספיק לצמק את התוצאה לקראת הסיום.

הפועל נחלת יהודה 2 – מכבי תל אביב ׳אלדד׳ 15:0 (נערים ג׳)
קבוצת נערים ג׳ של המועדון החלה את המסע במסגרת משחקים רשמיים. שבוע לפני תחילת הליגה הקבוצה פגשה את הקבוצה מנחלת יהודה במסגרת גביע המדינה. הצהובים השיגו תוצאה מרשימה ומעבר לשלב הבא בגביע. כבשו לזכות מכבי: יוסף ליאור (צמד), בלוך תום (צמד), דינר עומר (שלישייה), דלאל עידו, ברוכים אושר (שלישייה), רבינוביץ רון, חנון אגם (צמד) ויחזקאל בן.