כמה שאנחנו חיכינו לזה – מה אתכם? שבת, 20:30, אצטדיון בלומפילד – הקלאסיקו הראשון של העונה ייצא לדרך כשמכבי תארח את מכבי חיפה במחזור ה-3 בליגה.

אז רגע לפני שאתם מתכננים את היציאה שלכם בשבת לאצטדיון – תנו לנו לעשות לכם קצת סדר עם מה שאתם צריכים לדעת ולהכיר:

הקדימו את הגעתכם והימנעו מכניסה מאוחרת לאצטדיון!

"המשחק בשבת. אין פקקים…", בטח משפט שרץ לחלקכם בראש. אז תמחקו אותו בבקשה. האצטדיון צפוי להיות מלא מה שאומר שאתם צריכים לעשות הכל כדי להימנע מתורים ארוכים וכניסה מאוחרת ליציע. השערים ייפתחו כבר ב-18:30. אז הקדימו  הגעתכם!

שכחתם את הארנק בבית? לא נורא. המנוי שלכם כבר באפליקציה!

החל מהעונה כבר לא צריך לזכור איפה שמתם את מנוי הפלסטיק הישן או היכן זרקתם את הארנק. כל מה שתצטרכו כדי להיכנס למשחק של מכבי הוא פשוט להגיע לבלומפילד עם הטלפון שלכם ובו המנוי הדיגיטלי שלכם –  איך זה קורה? תתחילו לדפדף:

  •  אנו ממליצים לכם להוריד את המנוי לארנק הדיגיטלי WALLET (לבעלי iOS) או לצלם את המסך עם המנוי והברקוד ולשמור באלבום התמונות במכשיר הסלולרי שלכם ובכך להימנע מכניסה נוספת לאפליקציה.
  • להורדת האפליקציה למכשירי בעלי מערכת הפעלת iOS או אנדרואיד לחצו כאן.
  • יש לכם שאלות נוספות בנוגע למנוי הדיגיטלי? לחצו לעמוד שאלות נפוצות
  • הגעתם לאצטדיון ונתקלתם בבעיה? נציגינו ימתינו לכם מחוץ לאצטדיון.

עוד לא הבטחתם את מקומכם? מהרו המכירה בעיצומה 

שימו מסכה ושתהיו לנו בריאים

על מנת שנוכל להיפגש בבלומפילד לאורך כל העונה כולנו חייבים לשמור על הבריאות – כדי לשמור על הכדורגל. מה עושים? פשוט ממלאים את הנחיות משרד הבריאות ובראשן: עטיית מסכות לאורך כל זמן השהות באיצטדיון! האחריות האישית שלכם היא קריטית במקרה זה ותסייע רבות למניעת הגבלות. שימו לב כי באיצטדיונים צפויה להיות אכיפה מוגברת של הנחיה זו.

מתחם בדיקות מהירות לשירותכם

על פי החלטת משרד הבריאות כל אוהד מעל גיל 3 מתבקש להציג בכניסה לאיצטדיון תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית.

לרשותכם יעמוד מתחם לבדיקת קורונה מהירה בכניסה לקופות שממול שער 4. הבדיקה כרוכה בהרשמה ותשלום מראש (להרשמה לחצו כאן). עלות הבדיקה – 60 ש"ח (ילדים מגיל 3 עד 12 ו-3 חודשים ייבדקו ללא עלות). 

להרשמה לבדיקת קורונה מהירה ותשלום לחצו כאן

* התשלום באמצעות עמוד ההרשמה בלבד ולא יהיה ניתן לשלם במתחם הבדיקה במזומן או אשראי. 

 מגזין המשחק מכין אתכם לקלאסיקו הראשון העונה

ראיון ראשון עם ברנדלי קובאס, יותר כתבות, פינות חדשות, פרומואים, חידונים וכל מה שצריך לדעת לקראת הקלאסיקו – קבלו את מגזין המשחק החדש  לעונת 2021/22. המגזין זמין לכם באפליקציה אל תפספסו!

 

בחנות הדגל שלנו בבלומפילד כבר ביקרתם?

החנות הרשמית החדשה של מכבי תחכה לכם החל מהשעה 14:00. 250 מטר רבועים מלאים בכל הפריטים שמכבי יכולה להציע לכם: חולצות משחק, מדי אימון, תיקים, כובעים, צעיפים ועוד.

לא מספיק? אז קבלו גם את מבצע יום המשחק שלנו שזמין לכם כבר משישי בחנויות האונליין

יאללה! מחכים לכם בבלומפילד!