מכבי תל אביב החלה כבר עם צאת יום הכיפורים את ההכנות לקראת המשחק הראשון העונה בליגה נגד מכבי חיפה (שבת, 20:30) אותו יארחו בבלומפילד.

אחרי הניצחון ביום שלישי 1:4 על אלשקרט בשלב הבתים של הקונפרנס ליג, המאמן פטריק ואן לוון התייחס להכנות למשחק נגד חיפה וגם להשפעה של הניצחון באירופה על הביטחון של שחקניו: "השערים שכבשנו נתנו לשחקנים בייחוד בחלק הקידמי את הביטחון ביכולת שלהם להגיע למצבים ולממש אותם. יש דברים שנצטרך להמשיך ולשפר לא רק בחלק הקידמי אלא גם בקישור ובחלק ההגנתי. אנחנו עובדים על זה. המשחק בשבת הוא משחק אחר לגמרי ואווירה אחרת לגמרי".

"כולם יודעים מה המשמעות של המשחק הזה בייחוד שאנחנו מגיעים עם נקודה אחת מ-6 אפשריות שזה לא מה שקיווינו לו", אמר הקשר דן ביטון לקראת המשחק, "אנחנו נעשה את ההכנות שצריך. אנחנו יודעים שזה משחק חשוב גם לקבל ואני מצפה שהם יגיעו וידחפו אותנו. כולנו מצפים למשחק הזה".

עבור גבי קניקובסקי יהי המדובר במפגש ראשון עם הקבוצה הבוגרת מול היריבה מהכרמל: "גם בשנה שעברה ראו את התצוגה והתוצאות ב"דרבי" הזה גם מבחינת הקהל והאווירה זה היה יוצא דופן ואני מקווה שגם במשחק בשבת יגיע הקהל ויעודד וידחוף אותנו ונשיג את התוצאה שאנחנו מייחלים לה".