אין אוהד מכבי שלא מכיר את הבעיה הזו: חג חנוכה מגיע, המשפחה מתכנסת להדלקת נרות, אבל כמות יפה מהחפיסה נזרקת לפח כי מי מאיתנו רוצה לראות נר אדום בחנוכיה? 

אז זהו, שהחל מהשנה חוקי המשחק משתנים. עבור מכביסטים רבים מדובר בלא פחות מהגשמת חלום: נרות חנוכה על טהרת הצהוב, הכחול – וזהו! לא תמצאו צבעים אחרים. רק חבילה של 45 נרות חנוכה בצבעים הנכונים, שמגיעים אליכם במארז מיוחד שכולו "חג המכבים". 

צפו בדניאל פרץ מתייחס לפרויקט החשוב ביום אריזת הנרות:

מדליקים צהוב-כחול ותורמים לקהילה

מי שאחראית להרמת הכפפה היא קרן מועדון הכדורגל מכבי ת"א (ע"ר) שפועלת כל השנה למען הקהילה. הפעם, הקרן ניצלה את החג כדי לפתור לכם את הבעיה ועל הדרך גם לתרום לאלה שזקוקים לכך.

הנרות יוצרו כחלק משיתוף פעולה עם פרויקט 'נערי האור' שדואג לנוער בסיכון ומספק לו מסגרת תעסוקתית. לקראת החג הגיעו ביום ראשון האחרון שחקני הקבוצה למרכז הלוגיסטי של נערי האור ברשפון וארזו יחד עם הנערים את נרות 'חג המכבים' שבקרוב מאוד יגיעו אליכם. השנה תוכלו לספר שאייל גולסה, שרן ייני, דן גלזר, דניאל פרץ, מתן חוזז וגבי קניקובסקי הם אלה שארזו עבורכם את הנרות.   

מחיר חבילת נרות 'חג המכבים' עומד על 50 ש"ח – וכל ההכנסות מהמכירה ייתרמו לטובת קרן מכבי ופרויקט 'נערי האור'!

ניתן להשיג את הנרות בחנות הדגל הרשמית של המועדון באיצטדיון בלומפילד החל מה-22.11, כולל במשחק הקונפרנס ליג נגד לאסק ביום ה' (25/11). שימו לב שהמלאי מוגבל.

לסיום נספר שפרויקט נערי האור פועל ב-4 מוקדים שונים בארץ – באשקלון, חולון, זרזיר ועראבה. במסגרת הפרויקט מיוצרים נרות מסוגים שונים וכל ההכנסות מגיעות לנערים שמקבלים בעבודתם תנאים סוציאליים מלאים במסגרת מה שמוגדר כפרויקט חברתי – תעסוקתי.