רגע לפני משחק הגומלין מול היברניאנס, ערן זהבי שיחזור לשחק במשחק הקרוב דיבר על התחושות לקראת הקרב מחר בבלומפילד

לאחר התוצאה המאכזבת בשבוע שעבר, ההזדמנות לתקן תגיע מחר (ג', 20:30) כאשר מכבי תתמודד בפעם השנייה מול היברניאנס המלטזית במשחק שיתקיים באיצטדיון בלומפילד, זאת לאחר שנה וחצי שבהן לא אירח המועדון את משחקיו הביתיים בארץ. ערן זהבי שנעדר מהמשחק הקודם דיבר לפני האימון המסכם על התחושות שלו לקראת חזרתו למגרשים, האופי איתו צריכה להגיע מכבי וגם על החשיבות של האיצטדיון הביתי:

https://www.youtube.com/watch?v=yYKzVKzD3gg

לצפייה במכשיר הסלולרי, לחצו כאן

עוד באתר: 

"לא נבוא לשחק על 0:1"

צובעים את בלומפילד צהוב כחול! לחצו כאן לרכישת החולצה הרשמית

ערן זהבי שנעדר מהמשחק הקודם דיבר לפני האימון המסכם על התחושות שלו לקראת חזרתו למגרשים, האופי איתו צריכה להגיע מכבי וגם על סרט הקפטן שנח על זרועו העונה: "כבוד גדול בשבילי להיות קפטן מכבי תל אביב, זה נתן לי נקודה נוספת של אמון מהמועדון, לא רק מקצועית. התפקיד מחייב ואני מקווה לעשות את זה בצד הטוב ביותר".

2

על התחושות לקראת המשחק הקרוב

אני לא מרגיש זחיחות, מה שהיה בעונה הקודמת זה היסטוריה ועובדה שכולכם גם שכחתם. קיבלנו ביקורות ובצדק, צריך להתחיל כדורגל כל יום מהתחלה כי אף אחד לא זוכר מה עשית. כל שחקן בקריירה שלו רוצה לשחק במסגרת אירופית וצריך להשיג את  זה. אני מרגיש שהשחקנים מבינים את זה. העבודה שהמשחק הקודם והתוצאה הייתה לרעתנו לא מספרת על זחיחות או חוסר הבנה. עבדנו קשה בעונה שעברה כדי להגיע למסגרת אירופית ואנחנו עדיין רוצים לעשות זה.

על התפקוד שלו על המגרש:

כשאני משחק כחלוץ אז אני חלוץ. אני לא יודע אם אשחק ככה מחר, בעונה שעברה שיחקתי ודי נהנתי בתפקיד הזה. במחנה אימונים הקבוצה שיחקה בלעדיי ושיחקה טוב, כך ששוב, משחק אחד זה לא קנה מידה.  אנחנו מקווים מאוד לעבור. לפעמים אתה מתקשה מול קבוצות שלא חשבת שתתקשה. לכם ליגת האלופות נשמע קל וזוהר, אבל תסתכלו על המועדונים ששם ותראו שלא קל להגיע לשם. יש הרבה מועדונים שנכשלים בדרך ואני מקווה שזה לא יקרה לנו. הליגה הישראלית לדעתי היא באמת הדבר הכי חשוב כי זה מה שנותן את הצ'אנס לנסות שוב ושוב עד שנעפיל.

על הסגל

חשוב היה לשמר את הסגל שהביא את הטרבל. להביא החתמות רק כדי שבתקשורת יגידו שמכבי עשו חיזוק זה מוטעה. אם יש שחקן שיכול לעשות שינוי אז אנחנו נברך את זה כל עוד אין שחקן שיכול לשדרג אז אולי לא צריך לשנות. גילי ורמוט התאקלם מצוין חברתית. רק התחילה

על החזרה לבלומפילד:

בבלומפילד זו אופרה אחרת. הקהל יבוא ויתמוך ואנחנו התגעגנו לבלומפילד במסגרת אירופית. אני מאמין שנבוא, נציג את היכולת שלנו ונדבר כאן שוב בשבוע הבא על משחק נוסף ויותר קשה.