המסע להגנה על התואר נפתח ברגל ימין. מכבי תל אביב אמנם לא דילגה בקלילות מעל רמת השרון, אך בסיום 1:3 ב'גרונדמן' מעלה את הצהובים לשלב הבא שם יפגשו את הפועל ראשון לציון בעוד כשבועיים.

עדן בן בסט שהיה לא מעט בכותרות לאחרונה, הצליח לכבוש ולסחוט פנדל לזכות הצהובים במחצית שנייה מצוינת שלו. בסיום דיבר החלוץ וסיפר על ההתייחסות של לחרושת השמועות: "לא אכפת לי מה יגידו. אני מוכיח על המגרש, עובד באימונים ומקווה לבוא על שכרי. הגול שחרר אותי, חלוץ צריך להבקיע ולראות את הרשת זזה כדי לקבל ביטחון. זה דבר שהניע אותי כל החיים, בנבחרת, בחו"ל וגם במכבי תל אביב".

על הרצון שלו להישאר בצהוב

"אני משתדל להתעסק אך ורק במכבי. כבר שמו אותי בכל הקבוצות בליגה אבל אוהב את המקום שאני נמצא בו, אני מרוצה במכבי ורוצה להתקדם כאן".

על היריבה הלא פשוטה

"זה גביע, ראינו סינדרלות. לא רצינו שזה יבוא על חשבוננו. אני שמח שהתעשתנו וגמרנו את המשחק. בסיום המאמן החמיא לי, אמר מה צריך לשפר. אמרתי לו שאני קצת עייף כי לא שיחקתי כבר כמה משחקים. מאמן חדש זה טוב לכולם. כולם מתחילים מאותה נקודה. קיבלנו מאמן טוב שרוצה להלחיץ ולתקוף, אני חושב שזה טוב לנו".

על ההתמודדות האישית בתקופה הלא קלה שעבר

"נולדה לי בת בכורה. גם כשאני עצבני בכדורגל אני חוזר הביתה, משחק איתה ונרגע אבל עדיין המקצוע שלי זה כדורגל ואני רוצה להצליח. אני שחקן של מכבי, יש לי חוזה ואני רוצה לשחק".