עונת 2015/16 מגיעה לסיומה כשאקורד הסיום יהיה גמר גביע המדינה בו תפגוש מכבי תל אביב את מכבי חיפה ב-24 בבמאי באצטדיון  טדי. אמש (ג) קיים המועדון את ערב הגאלה המסורתי, ובו, מלבד ערב שכולו תרומה לקהילה והשקת 'קרן מכבי תל אביב ויוניסף ישראל', ערכו גם את טקס נבחרי העונה המסורתי.

את הנבחרים בקטגוריות הבאות בחרה הוועדה שכללה את יו"ר הקבוצה לשעבר, גדעון בריקמן, מנהל הקבוצה ושחקן העבר, בני טבק וצמד שחקני העבר, אלי דריקס ובוני  גינצבורג.

בקטגורייה המרכזית, שחקן העונה, נבחנו המועמדים: אלי דסה, גל אלברמן, ערן זהבי, טל בן חיים ודור מיכה. הוועדה קבעה כי הפרס יוענק לקפטן ולמי ששבר העונה את שיא הכיבושים לעונה בליגה, ערן זהבי. את הפרס העניקו, עמוס גבאי, דירקטור בכיר בחברת HP נותנת החסות הראשית של המועדון ונותנת החסות בקטגורייה זו. יחד עם מר' גבאי עלה לבמה גם שחקן העבר, דרור בר נור.

בקטגוריית שער העונה, אותו העניקו נותן החסות, הבעלים של חברת פלורנטין האוס, ישי מור יחד עם שחקן העבר, ויקי פרץ, זכה שער השיוויון של ערן זהבי בבאזל (2:2) במוקדמות ליגת האלופות. הקפטן דיבר על השער ואמר: "האמת שלא ידעתי שאני יכול לקפוץ ככה, זה רגע שגרם להמון אושר ואני מקווה שיהיה עוד הרבה כאלו".

המועמדים הנוספים שהיו בקטגורייה היו: ברק יצחקי ב-2:1 נגד ויקטוריה פלזן במוקדמות ליגת האלופות, טל בן חיים בניצחון על מכבי חיפה, נוסא איגיבור בניצחון על מכבי פ"ת ושער השיוויון של גל אלברמן נגד עירוני קריית שמונה.

332A2207

עוד לפני כן, הקטגורייה הראשונה שפתחה את הערב הייתה שער העונה במחלקת הנוער בחסות חברת פרופיט כשאת הפרס העניקו, מנכ"ל
החברה, שלומי אלברג ושחקן העבר, מושיק  שוויצר.  
המועמדים בקטגורייה היו: גבי קניקובסקי, חביב אוחיון, עדן קארצב, אליאל פרץ ותומאס פרינס. שער הניצחון של חביב אוחיון, בדקה ה-90 במשחק נגד בית"ר ירושלים נבחר  לשער  העונה בנוער.

הקטגורייה הבאה הייתה קטגוריית 'דור העתיד', שהוענקה לקשר הצעיר, אליאל פרץ.  את הפרס העניקו נותני החסות, מנהל המועדון לשעבר, משה (פפפו) ישראל וגברת ים יגודייב, בעלת חברת עיצוב  שמלות כלה ואופנת עילית, יחד עם שחקן העבר, השוער, חיים לוין. 

בקטגורייה השלישית, שחקן העונה של השחקנים, נבחר גל אלברמן. את הפרס בקטגורייה זו העניקו, נותן החסות, מנכ"ל חברת יורודרייב, אלי שימריך, ושחקן העבר, אורי סלימאן. הקשר אמר לאחר הזכייה: "זכיתי בפרסים בחיי, אבל הפרס הזה שמגיע מהחברים שלי לקבוצה הוא מהמרגשים שזכיתי בהם".