מכבי תל אביב מ.ס אשדוד


שערים של דור מיכה ורוברט ארנשואו העניקו למכבי ת"א ניצחון חשוב על מוליכת הטבלה. מקרייב השווה זמנית לאורחים

מכבי ת"א ניצחה את מוליכת הטבלה, מ.ס אשדוד 1-2, הרסה לה את המאזן המושלם והשתוותה אליה במאזן הנקודות. שני בישולים של גונזאלו גארסיה, אחד בכל מחצית לדור מיכה ולרוברט ארנשואו עשו את העבודה עבור הצהובים. דימיטאר מקרייב השווה זמנית עבור מ.ס אשדוד בתחילת המחצית השנייה אך מכבי ת"א חזרה לנצח לאחר ההפסד להפועל באר שבע ביום שני.

גלריית תמונות מהמשחק

מעל ל-13 אלף צופים קיבלו את פניהן של מכבי ת"א ומ.ס אשדוד ולפחות במחצית הראשונה כולם נהנו מתצוגה טובה של כדורגל. בדקה ה-12 הגיע איתות ראשון מגונזאלו גארסיה שסחט הדיפה טובה מאופיר מרציאנו. שבע דקות מאוחר יותר האורוגוואי מצא את דור מיכה שהתקדם בתוך הרחבה, בעט שטוח לפינה והעלה את מכבי ת"א ליתרון. האורחים ניסו לספק תשובה מהירה עם בעיטה של ארקון ונגיחה של ניר ביטון שאניימה הדף. לקראת סוף המחצית כדור רוחב של ראדי כמעט חדר לרשת אך מרציאנו הציל ברגע האחרון והקבוצות ירדו להפסקה עם 0-1 למכבי ת"א.

שחקני מ.ס אשדוד פתחו את המחצית השנייה בסערה ובדקה ה-52 דימיטאר מקרייב נגח באין מפריע לרשת לאחר הגבהה של עופר ורטה. הצהובים מצידם לא נבהלו מהחזרה של האורחים למשחק וכעבור חמש דקות רוברט ארנשואו שנכנס כמחליף כבש את שער הבכורה שלו במכבי ת"א. בישול שני במשחק לגונזאלו גארסיה. לאחר היתרון של הצהובים המשחק נרגע מעט ומ.ס אשדוד הייתה קרובה להשוות לקראת הסיום אך אניימה שוב היה במקום לבעיטה של עופר ורטה.

הצהובים עמדו בלחץ של האורחים וסיימו את המשחק עם 1-2 ושלוש נקודות חשובות שמחזירות אותם למסלול הניצחונות לאחר שבוע הפסקה. בשבוע הבא לא יתקיימו משחקי ליגה ובעוד שבועיים תצא מכבי ת"א למשחק חוץ נגד הפועל עכו המפתיעה.