מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


מכבי תל אביב גברה הערב 0-1 על האלופה היוצאת עירוני ק"ש במשחק שהמחיש את חילופי השלטון בפסגת הכדורגל הישראלי. ערן זהבי שלח כדור לפינת השער של דני עמוס בדקה ה-88 ונתן את האות לחגיגות האליפות שהתחילו באצטדיון ועשו את דרכן לכיכר רבין. עוד לפני המשחק נערכו מספר טקסים בינהם העניק הבעלים, מיץ' גולדהאר, תשורות למשפחותיהם של הצוות הזר שהגיעו לארץ בהפתעה על מנת לחגוג עם יקיריהם את הזכיה באליפות. צלחת האליפות הוענקה גם ליוהאן קרויף, אביו של המנהל הספורטיבי ג'ורדי, אחד משחקני הכדורגל הגדולים בהיסטוריה שהגיע לכבד את החגיגות בנוכחותו.

והיה גם משחק- בדקה ה-6 קיבל אייבינדר האורח כדור ובעט מעל לשערו של ברק לוי. בין לבין הגיע גונזאלו גארסיה לשתי הזדמנויות קורצות כשבעט בדקה הרביעית ליד קורת שערו של עמוס ובדקה ה- 16 כשהקפיץ כדור ברחבה ושחרר כדור חזק מעל למשקוף שערה של קריית שמונה. בדקה ה-21 זהבי בעט כדור מהאוויר שחלף ליד קורת שערו של עמוס. בדקה ה-32 אבוחצירא פרץ מאגף שמאל ובעט כדור שטוח שנהדף על ידי ברק לוי. עד לסיום המחצית לא נרשמו ארועים נוספים.

במחצית השנייה שתי הקבוצות הורידו הילוך ולא נרשמו יותר מידי מצבים מסוכנים ליד שני השערים, למעט בעיטה של מיכה מזווית חדה שנהדפה על ידי עמוס. שתי דקות לתום הזמן החוקי התקפה מתפרצת של מכבי תל אביב הגיעה ליואב זיו, באגף שמאל שהגביע לזהבי על סף הרחבה, הקשר נתן לכדור לקפוץ פעם אחת על הדשא ושלח בעיטה חזקה לפינת השער. מכבי תל אביב רושמת ניצחון מספר 24 רגע לפני שהשחקנים עולים על האוטובוס בדרך לכיכר רבין כדי לחגוג עם רבבות אוהדים את האליפות ה-20 בהיסטוריה של המועדון.