מכבי תל אביב עירוני קרית שמונה


שער מצמק של זהבי מהנקודה (90) לא מנע הפסד שני העונה למכבי ת"א

כמה שעות לפני המשחק עוד היה ספק לגבי קיומו אך הגשם פסק ותשומת הלב עברה לתשעים דקות של כדורגל. לצערה של מכבי ת"א גם גשם הניצחונות שלה נעצר על ארבעה ופסק עם הפסד 2-1 לעירוני קרית שמונה. כשלושת אלפים אוהדים צהובים עלו על הכביש בדרך לקרית שמונה וראו את רוג'רס קולה כובש לזכות ק"ש כבר בדקה הראשונה. הצהובים פגשו רק את מסגרת השער של חיימוב לפני שקהת הכפיל את יתרון המארחים עשר דקות לסיום. ערן זהבי רק הספיק לצמק מהנקודה בדקת הסיום ולא הצליח למנוע הפסד שני העונה למכבי ת"א.

עוד לפני שהכיסאות הקרים ביציע הספיקו להתחמם הכדור כבר מצא את הרשת של ברק לוי. רוג'רס קולה קפץ מעל כולם ונגח כדור קשתי שנחת בפינה והעלה את המארחים ליתרון כבר בדקה הראשונה. שחקני מכבי ת"א ניסו להתעשת ופריצה היה קרוב מאוד להשוות לאחר חמש דקות בפתיחת משחק מהירה. הכדור המשיך להיות בצד הצהוב אך ההזדמנויות דווקא חזרו לצד השני כאשר קהת ומנגה כמעט עקצו בהתקפות מהירות. חמש דקות להפסקה הגיע חלק א' ברומן של זהבי עם המשקוף לאחר הקפצה חכמה מעל חיימוב שלא הצליחה לקבוע שוויון עם הירידה להפסקה.

שמונה דקות בתוך המחצית השנייה הגיע חלק ב' של זהבי והמשקוף עם בעיטה חופשית אדירה ששוב חסרה כמה סנטימטרים לשוויון. לא עבר הרבה זמן ומסגרת השער שוב רעדה כאשר איגיבור הפציץ את הקורה לאחר השארת כדור טובה של בדש. פאקו אייסטאראן זרק למערכה את כל הכלים ההתקפיים בהם היה יכול להשתמש כאשר הכניס את בדש, מיכה ובן בסט אך דווקא המארחים מצאו שוב את הרשת. רועי קהת עצר כדור ברחבה, החליף רגל ובימין הכניע את ברק לוי וקבע 2-0 לקרית שמונה. המשחק לא יכול היה להסתיים ללא שער של זהבי שכבש מהנקודה בדקה האחרונה אך זה היה מעט מדי ומאוחר מדי כדי למנוע הפסד שני העונה.