מכבי תל אביב מכבי פתח תקווה


את המחזור האחרון בליגת העל נעלה מכבי תל אביב עם הפסד ביתי למכבי פתח תקווה בתוצאה 2:0 באיצטדיון בלומפילד, דבר שלא הפריע לחגיגות הטרבל בסיום המשחק.

בתחילת המחצית הראשונה ניסתה השלישיה הקדמית בדמותם של ערן זהבי, ברק יצחקי ודור מיכה לסכן את שערו של צחי גיגי, אך הניסיונות הראשונים של הצהובים לא הצליחו להוות איום ממשי על השער. בדקה ה-18 הייתה זו דווקא האורחת שעלתה ליתרון בדקה ה-18 לאחר שגידי קניוק שחרר בעיטה חזקה שפגעה במשקוף ונכנסה פנימה. 0:1 למלאבס. בדקה ה-36 ערן זהבי היה קרוב לאזן את התוצאה לאחר כדור עומק נהדר של דור מיכה, אך הבעיטה של מלך השערים ניתזה מהקורה והחוצה.

את המחצית השנייה פתח פאקו אייסטאראן בחילוף כאשר הכניס למשחק את נוסא איגיבור במקומו של עומרי בן הרוש. גם במחצית השנייה מכבי לא הקשתה על צחי גיגי, דבר שהביא את פאקו לבצע חילוף נוסף בדקה ה-58 כאשר הכניס למשחק את ראדה פריצה במקומו של ברק יצחקי. בדקה ה-65 סיים המאמן את מסכת החילופים כאשר הכניס את שרן ייני למשחקו האחרון לפני המעבר לויטסה. יובל שפונגין פינה את מקומו לקפטן שנכנס למשחק. בדקה ה-69 מכבי הגיעה למצב הטוב ביותר של במשחק כאשר כדור רוחב של יואב זיו מצא את מהראן ראדי שבעט סמוך לקורת השער. בדקה ה-90 השלימה מכבי פתח תקווה את הניצחון לאחר שעלתה ליתרון 0:2 משער של לירן רוטמן.