2018, ברוכה הבאה: 0:1 למכבי על סכנין


פרי גיים

אחרי שני הניצחונות האחרונים מכבי תל אביב יצאה לעכו לפתוח את שנת 2018 במשחק נגד בני סכנין עם מטרה ברורה: להמשיך את רצף הניצחונות. המאמן ג'ורדי קרויף ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח בניצחון על קריית שמונה, כברק יצחקי פתח יחד עם כריסטיאן באטוקיו. אלירן עטר ואופיר דוידזאדה פתחו על הספסל.

עוד באתר:

פנים חדשות התווספו לכר הדשא בחימום בדמותו של עוזר המאמן החדש – קרלוס גרסיה.

מחצית ראשונה

מכבי שלטה במגרש ללא עוררין מתחילת המשחק, אך את ההזדמנות הראשונה רשמה בדקה ה-16. מיכה הרים כדור מצד שמאל ובלקמן בעט מהאויר סמוך למשקוף של

קנדיל. מכבי ניסתה להמשיך ולרווח את המגרש בהתקפה כשהכדור חיפש בעיקר את הקיצוניים.

בדקה ה-20 קנדיל הציל פעמים את סכנין מספיגה. תחילה מבעיטה של יצחקי מ-16 מטרים ולאחר מכן מבעיטה של דור פרץ מחוץ לרחבה. בדקה ה-30 בלקמן ניצל טעות של פלאח שאיבד כדור ופרץ לרחבה. פלאח הכשיל את החלוץ ברחבה אך גל ליבוביץ' בחר להתעלם ולא לשרוק לכדור עונשים מ-11 מטרים. 

מכבי המשיכה לנסות ולסכן את שערו של קנדיל במטווח בעיטות מחוץ לרחבה של באטוקיו ובלקמן, אבל השוער של סכנין שמר על ערנות ורשת נקייה. מכבי המשיכה לנסות לתקוף מהאגפים ולהכניס כדורי עומק לרחבה אך בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא שערים. 0:0.

מחצית שנייה

מכיב פתחה את המחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-53 ניק בלקמן שוב פורץ לרחבה ומוכשל על ידי אנדרסון. הפעם לייבוביץ' שרק לכדור עונשין מ-11 מטרים.

קיארטנסון ניגש לבעוט את כדור העונשין וקנדיל הצליח להדוף, אך לייבוביץ' הורה על בעיטה חוזרת אחרי שקנדיל יצאה מקו השער לפני בעיטה. קיארטנסון ניצב מול  הזדמנות חוזרת והפעם האיסלנדי דייק מהנקודה הלבנה. 0:1 למכבי. שער שישי לקיארטנסון.

בדקה ה-69 ראייקוביץ' רשם הצלה ענקית אחרי אחד על אחד מול שלומי אזולאי. סכנין המשיכה לנסות ולמצוא את השיוויון אך לא הגיעה למצבים בעוד מכבי עם בלקמן וקיארטנסון כמעט ומצאה את השני במתפרצות.

בסיום התוצאה נותרה 0:1 למכבי שלזרה הביתה עם 3 נקודות חשובות.