מכבי נפרדה ב-0:0 עם בני יהודה


פרי גיים

אחרי שהודחה מגביע המדינה, מכבי תל אביבי יצאה למשחק חוץ במושבה נגד בני יהודה תל אביב במגרת המחזור ה-20 בליגת העל. הצהובים, שכבר הצליחו לעלות למקום הראשון בתום המחזור ה-19 ביקשו לשוב לאותו המקום ולשם כך היו חייבים להשג את שלוש הנקודות.

עוד באתר:

 

לרשותו של המאמן, ג'ורדי קרויף, עמד סגל חסר כשטל בן חיים ודור פרץ המוצהבים לא נכללו בסגל כמו גם אלי דסה הפצוע. את מקומו של פרץ בהרכב תפס כריסטיאן באטוקיו. בלקמן וקיארטנסון המשיכו לפתוח בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה:

הצהובים פתחו עם ניסיונות להשיג שער יתרון כבר בדקות הראשונות. בדקה ה-16 רשמו הצהובים הזדמנות ראשונה ממשית כשמהלך התקפי מרשים הסתיים בהרמה של דוידזאדה לגולסה שחיכה לכדור מחוץ לרחבה. האחרון עצר ובעט סמוך לקורה של זובאס. 

בדקה ה-33 רשמו הצהובים הזדמנות כפולה אחרי שריקן נגח מ-7 מטרים כדור שהרים דוידזאדה. זובאס היה במקום להדוף לרגליים של קיארטנסון, שהמשיך סמוך לקורה.

בדקה ה-36 בלקמן הדביק בנגיחה מצויינת כדור לקורה של זובאס, שהשתלט על הכדור שטייל על קו השער.

מכבי ניסתה עוד להשיג את היתרון לפני השריקה למחצית אך ללא הצלחה. בתום המחצית הראשונה ירדו שתי הקבוצות ללא שערים.

מחצית שנייה 

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. מהדקה הראשונה הלחץ של הצהובים הורגש על שערו של זובאס אך שחקניו של קרויף התקשו להגיע למצבים.

בדקה ה-62 ערכה מכבי את החילוף הראשון, כשאלירן עטר נכנס על חשבונו של קיארטנסון. בדקה ה-68 רשם ריקן הזדמנות גדולה, כשבעט מ-10 מטרים לידיים של זובאס.

בדקה ה-72 ערך קרויף את החילוף השני. ברק יצחקי נכנס על חשבונו של אבי ריקן. בדקה ה-82 הכניס קרויף את שוינפלד במטרה לנסות ולמצוא את שער היתרון ובדקה ה-90 שוב זובאס הציל את בני יהודה מספיגה אחרי בעיטה של עטר בסיבוב.

למרות תוספת זמן של 5 דקות מכבי לא מצאה את הרשת ושתי הקבוצות נפרדו בתיקו מאופס.