1:1 בין מכבי לב"ש. צפו בתקציר


המחזור השני של ליגת ג'פניקה זימן למכבי תל אביב משחק חוץ נגד הפועל ב"ש באצטדיון טרנר, שבוע אחרי שרשמו ניצחון במחזור הראשון על מכבי חיפה.

עוד באתר:

אחרי ההדחה מפלייאוף הליגה האירופית, המאמן, ולדימיר איביץ', ערך מספר שינויים בהרכב. הראשון היה בהגנה, שחר פיבן פתח במקומו של איתן טיבי. איל גולסה, דור פרץ ודן גלזר פתחו בקישור כשבהתקפה, אופואדו רשם בכורה בהרכב בליגה, יחד עם ריקן ושכטר.

מחצית ראשונה

המשחק, שנפתח באיחור גדול, יצא לדרך עם ניסיון ראשון של מכבי בבעיטה מתוך הרחבה של סבוריט שעלתה מעל למשקוף של הרוש. בהמשך גם גלזר ניסה את כוחו מ-30 מטרים, הכדור שקפץ כמעט והטעה את הרוש שהדף לקרן. 

השליטה של מכבי במשחק המשיכה ובדקה 22 עבירה חמורה של אוגו על שכטר הובילה לצהוב הראשון במשחק ששלף אוראל גרינפלד ולכדור חופשי של הצהובים 27 מטרים משערו של הרוש.

בדקה ה-26 ג'ון אוגו חטף כדור במרכז המגרש התקדם לרחבה ובעט פנימה. 0:1 להפועל ב"ש. גם אחרי השער מכבי המשיכה לשלוט בכדור אך התקשתה ליצר מצבים. בסיום המחצית הראשונה המארחים ירדו ביתרון.

מחצית שנייה

מכבי עלתה לחצי השני של המשחק ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-52 אופואדו ניסה את כוחו בבעיטה מ-17 מטרים אחרי כדור שהוריד לו שכטר, אך הרוש הדף לקרן. בדקה ה-59 יצאו אבי ריקן ואופואדו ונכנסו אלירן עטר ודור מיכה. 

בדקה ה-62 התקפה נהדרת של הצהובים שהחלה בצד ימין ממיכה, דור פרץ ושכטר הסתיימה במסירה של האחרון לגולסה שמתוך הרחבה כבש את שער השיוויון. יופי של שער. 1:1.

מכבי המשיכה לחפש את שער היתרון ובדק הה-80 עטר בפעולה אישית מצד שמאל עם בעיט המחוץ לרחבה כמעט ועשה זאת, אך הרוש שוב הציל את ב"ש מספיגה. גם שכטר ניסה בפעולה אישית לכבוש את שער היתרון אך הכדור שבעט עלה מעל לשער של הרוש. תוך כדי המהלך הוא גם נפצע וארון שוינפלד נכנס לדקות האחרונות של המשחק.

בהתקפה האחרונה של הצהובים מיכה סידר כדור עומק נהדר לעטר שמעד ואיבד את ההזדמנות לנצח את המשחק. בסיום שתי הקבוצות נפרדו בחלוקת נקודות.