בתום שני מחזורים מפתיחת העונה מכבי תל אביב עם ארבע נקודות אחרי שנפרדה בתיקו 1:1 במשחק החוץ בטרנר נגד הפועל ב"ש. המאמן, ולידמיר איביץ', לא הסתיר את שביעות רצונו בעיקר מההקרבה והשליטה שהציגו שחקניו לאורך כל המשחק.

עוד באתר:

"אני לא מרוצה מהתוצאה כי באנו לפה כדי לנצח את המשחק", אמר איביץ', "אני מרוצה מאיך ששיחקנו ב-35 הדקות הראשונות של המשחק ועם המחצית השנייה. אנחנו נראינו כקבוצה שיודעת מה היא רוצה ועושה על המגרש. אנחנו יודעים מה צריך לשפר ואנחנו נעבוד כדי לתקן ולהראות כמו שנראינו במחצית השנייה רק לאורך כל המשחק".

על השאלה מדוע לא פתח עם מיכה ועטר:

"שיחקנו לפני שלושה ימים ועטר ומיכ השיחקו 90 דקות והם נתנו יותר מ-100 אחוז במשחק הפלייאוף. לפעמים צריכים להבין את השחקנים ואת המצב הרפואי שלהם וצריך להכין אסטרטגיה למשחק והאסטרטגיה שלנו הייתה להכניס אותם במחצית השנייה והם עזרו לנו".

על הרוטציה בהרכב:

"בחודש האחרון שינינו הרבה שחקנים בהרכב כי שיחקנו בשלושה מפעלים ואנחנו צריכים להתאים את עצמנו לזה. עבדנו קשה כל יום ויש לנו שחקנים שהם איכותיים מאוד והם צריכים להראות מה הם יודעים ולכן אני לא מפחד לתת להם את ההזדמנויות האלה גם בעתיד".

"גם אחרי הגול של ב"ש ידענו שלא נפסיד את המשחק הזה"

כובש השער, איל גולסה, הוסיף בסיום: "כולם יודעים שטרנר זה מבצר שקשה לשחק בו. באנו כמו גברים ונתנו את הכל. מהדקה הראשונה גם אחרי הגול של ב"ש ידענו שלא נפסיד את המשחק הזה. כשחתמתי במכבי ידעתי למה אני מגיע. שתהייה לי מלחמה על החולצה בכל דקה. שמח שחזרתי להרכב ונתתי גול. יש לנו מאמן שלוקח את ההחלטות שלו ואנחנו נעשה מה שיבקש".