מכבי תל אביב ׳שחר׳הפועל חדרה 0:2
לאחר שפתחו את העונה ברגל ימין בשבוע שעבר במחזור הפתיחה נגד סכנין, קבוצת הנוער אירחה העונה לראשונה במגרשה הביתי. הצהובים פגשו את הפועל חדרה, העולה הטרייה לליגה במסגרת המחזור ה-2 בליגת העל לנוער. החניכים של גיא צרפתי גברו על הקבוצה מחדרה בזכות שערים של עומר ברמי ורווה אסייג. לסיקור המשחק המלא לחצו כאן.

בית"ר טוברוקמכבי תל אביב ׳עודד׳ 4:4
קבוצת נערים א׳ של המעדון יצאה למשחק חוץ בטוברוק במסגרת המחזור ה-2 של הליגה. הצהובים הגיעו למפגש לאחר ניצחון במחזור הפתיחה על בני יהודה. החניכים של אליעזר בן אהרון עלו ראשונים על לוח התוצאות, לאחר מכן טוברוק הפכו את התוצאה והגיעו ליתרון של 2:4, לקראת הסיום הקבוצה מתל אביב הצליחה להשוות את התוצאה. הכובשים למכבי: יהלי לזר (שלושער) וטל תורג׳מן. מאמן הקבוצה, בן אהרון, סיכם את המשחק: ״ משחק שהיו בו טעיות של עונה שלמה. הוידאו של המשחק הוא ספר של טעויות שאפשר ללמד את השחקנים איך לעשות את הדברים טוב יותר. כבשנו 4 שערים והצלחנו לחזור אחרי פיגור של 4-2 בדקה ה-60. משחק שני שאנחנו מבקיעים בדקות האחרונות שזה בהחלט מראה על אופי ולחימה עד הדקה האחרונה. ספגנו עד כה 6 שערים בשני משחקים, המטרה להמשך היא לשפר את המצב, יש לנו שבועיים לתקן.

מכבי חיפה ׳יהויכים׳מכבי תל אביב ׳אלי פוקס׳ 1:3
קבוצת נערים ב׳ החלה את דרכה במסגרת הליגה במשחק החוץ אצל היריבה מהכרמל (מחזור 1). שער של יהונן פז לא הספיק לצהובים שנכנעו לירוקים. מאמן הקבוצה, ערן ססי, סיכם את המשחק: ״משחק שהתחיל בשליטה מוחלטת שלנו, יצרנו מספר מצבי הבקעה טובים. התחלנו את המחצית השנייה מצויין והחמצנו מול שער ריק, לאחר מכן כבשנו והובלנו 1-0. חיפה השוו בדקה ה-60 ממספר טעויות ברחבה. דקה אחרונה של המשחק הם ניצלו טעויות נוספות של שני המגנים וכבשו שער נוסף. בתוך תוספת הזמן כשניסינו להשוות הם כבשו את השלישי במתפרצת כשהיינו חשופים. נמשיך לעבוד לקראת ההמשך״.