צפו בתקציר: 1:1 למכבי מול ארקה גדיניה במשחק אימון


פרי גיים
אחרי שהחלה ביום ראשון את מחנה האימונים, מכבי תל אביב כבר קיימה הערב (שני) את משחק ההכנה הראשון שלה בטרום העונה. תחת המאמן החדשד ולאדן איביץ' הצהובים פגשו את ארקה גדיניה מהליגה הראשונה בפולין במשחק שנערך סמוך לעיר גדנסק. איביץ' חילק את הדקות בין שחקני הסגל שלו והעלה הרכבים שונים בפתיחת שתי המחציות. איתי שכטר, ששיחק ב-45 הדקות הראשונות של ההתמודדות, רשם דקות ראשונות במדי מכבי.

מחצית ראשונה
הרכב מכבי
בפתיחת המחצית הראשונה: דניאל טננבאום, שון גולדברג, שחר פיבן, דור פרץ, אור דסה, דן גלזר, מאוויס צ'יבוטה, דור מיכה, עומר אצילי, וידאר קיארטנסון, איתי שכטר.

הדקות הראשונות של ההתמודדות היו די שקולות כאשר מכבי ניסתה לצאת להתקפות מהירות לאחר חטיפת כדור. ב-20 הדקות הראשונות הצהובים ייצרו שתי טובות שהסתיימו עם חילוצי כדור של ההגנה הפולנית, כאשר מהצד השני שתי בעיטות של היריבה ממרחק לא מצאו את המסגרת של דניאל טננבאום. בדקה ה-24 שחקניו של איביץ' ייצרו את המצב המסוכן הראשון אחרי שכדור חופשי של אצילי הגיע לגלזר, שנגח לא רע, אך השוער הצליח להדוף. בדקה ה-29 ארקה גדיניה הצליחה למצוא את הרשת לאחר שקיבלה כדור חופשי מ-18 מטרים. יאנוטה סובב מעל החומה ולרשת. 0:1 לגדיניה.

למרות הפיגור מכבי המשיכה בניסיונות למצוא את הרשת ובהמשך המחצית גם התקרבה. בדקה ה-36 קיארטנסון הגיע למצב לא רע, אבל בעיטה מ-16 מטרים פיספסה את המסגרת במעט. בהמשך עומר אצילי הגיע לשתי הזדמנויות לא רעות אך השוער קז'פיש קלט את הכדור שלו (38) ולאחר מכן הקשר גם פיספס במעט את המסגרת עם כדור חד מ-15 מטרים (45).

מחצית שניה
הרכב מכבי
בפתיחת המחצית השניה: חביב אוחיון, אלי דסה, איתן טיבי, אייל גולסה, אבי ריקן, רוסלן ברסקי, אליאל פרץ, יונתן כהן, מתן חוזז, ארון שוינפלד, אלירן עטר.

השחקנים של איביץ' פתחו טוב מאוד את המחצית השניה ובחמש הדקות הראשונות שלה גם איימו עם השער עם בעיטות של יונתן כהן, שוינפלד ועטר שלא מצאו את המסגרת. המשחק החד צדדי נמשך כשמכבי שולטת לחלוטין במגרש גם בדקות הבאות, אליאל פרץ (55) הגיע למצב לא רע בתוך הרחבה אבל פיספס את העמוד במעט. שתי דקות לאחר מכן מתן חוזז מצא את הראש של שוינפלד שנגח החוצה.

בדקה ה-72 השליטה של מכבי גם הניבה את שער השיוויון המוצדק. ארון שוינפלד היה האיש שהחל במהלך ושלח כדור עומק טוב לעטר. החלוץ ניצב מעבר לקו ההגנה ולבד מול השוער גילגל ברגל שמאל פנימה. 1:1. גם לאחר שאיזנה את התוצאה מכבי המשיכה בלחץ על השער הפולני. בדקה ה-84 חוזז ניסה את מזלו עם כדור מחוץ לרחבה שלא מצא את המסגרת. 3 דקות לסיום דסה הגביה לכיוונו של עטר שנגח סמוך לעמוד והחוצה. 1:1 בסיום.