עלתה על טיל: 0:1 למכבי על פרנצווארוש, צפו בשער של עטר


פרי גיים

שבוע אחרי שנפרדו ב-1:1 עם פרנצווארוש בבודפשט, מכבי תל אביב אירחה הערב את היריבה ההונגרית במשחק הגומלין של הסיבוב הראשון במוקדמות הליגה האירופית.

עוד באתר:

שער החוץ של עטר בדקה ה-91 הכניס הרבה רוח גבית לקראת המפגש ועם זאת הצהובים יודעים שמדובר ביריבה קשה שהוכיחה זאת במפגש הראשון. ולאדימיר איביץ' ערך מספר שינויים בהרכב הפותח כשרוסלן ברסקי ערך את הבכורה שלו בצהוב במקומו של איל גולסה. עטר שב להרכב במקומו של שוינפלד.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח עם יתרון קל למכבי כשבדקה ה-2 התקפת מעבר מהירה מצאה את קיארטנסון שמתוך הרחבה ניסה לכבוש אך הכדור הורחק לקרן. מכבי המשיכה לשלוט במרכז המגרש אך התקשתה להגיע למצבים.

 

בדקה ה-27 עטר היה קרוב לכבוש שער מרשים במיוחד. כדור שהרים דסה מצד ימין למרכז הרחבה מצא את עטר שניסה בבעיטת יעף למצוא את המסגרת ללא הצלחה.

רגע לפני השריקה למחצית, ובדומה למשחק בשבוע שעבר, עטר קיבל כדור מברסקי, חלף על פני שחקן אחד ובעט עם רגל ימין אל חיבורי הקורות. 0:1 למכבי.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכבי שתי הקבוצות ובאותה מגמה של שליטה של מכבי במשחק. בדקה ה-53 דור פרץ כמעט וכבש בבעיטה מחוץ לרחבה. ריקן עט על הריבאונד אבל הכדור נהדף לקרן. 

בדקה ה-66 ערך איביץ' את החילוף הראשון כשהכניס את ארון שוינפלד במקומו של וידאר קיארטנסון. 5 דקות לאחר מכן ערכו הצהובים חילוף נוסף: עומר אצילי נכנס על חשבונו של עטר.

בדקה ה-77 שוינפלד היה קרוב לכבוש את השני במשחק והראשון שלו העונה. החלוץ התרומם לכדור קרן של אצילי ונגח למשקוף שערה של פרנצווארוש. 2 דקות לאחר מכן גם אצילי הדביק כדור לקורת שערו של דיבוש בבעיטה מ-16 מטרים. דקה לסיום המשחק נכנס גם שרן ייני על חשבונו של אבי ריקן.

בסיום הצהובים הסתפקו בשער הנהדר של עטר כדי לעלות לסיבוב השני. בחמישי הבא המשחק הראשון נגד רדניצ'קי הסרבית באצטדיון נתניה.